  • 1. Data: 2010-01-04 14:36:10
    Temat: Gdzie jest kod silnika w Audi ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Hej.

    W ktorym miejscu odczytac kod silnika w Audi ?
    Silnik to 2.1 wyglada tak

    i to co znalazlem

    http://images8.fotosik.pl/156/b3d4a0e091101749.jpg
    http://images8.fotosik.pl/156/d4d75664466afb80.jpg
    http://images8.fotosik.pl/156/309cf2df5a5b74e0.jpg
    http://images8.fotosik.pl/156/29bfbee63b287f9d.jpg

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-04 15:42:04
    Temat: Re: Gdzie jest kod silnika w Audi ?
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 14:36:10 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

    > Hej.
    >
    > W ktorym miejscu odczytac kod silnika w Audi ?
> [...]

    Potrzebujesz zidentyfikować silnik, czy znaleźć miejsce jego oznaczenia.
    Jeśli to pierwsze, to podaj mi co to za auto (Audi 200?) rocznik i
    najlepiej jeszcze VIN. Może mi się uda wyszperać.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 3. Data: 2010-01-04 16:02:11
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Franik" <n...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    > Jeśli to pierwsze, to podaj mi co to za auto (Audi 200?) rocznik i
    > najlepiej jeszcze VIN. Może mi się uda wyszperać.

    Silnik jest 115KM, tylko pytanie ktora wersja, bo pogmeralem i chyba ze
    3 byly.
    Na Audi forum znalazlem ze oznaczenie powinno byc na nadlewce pomiedzy 2 a 3
    cylindrem. Potem z latarka moze sprawdze jeszcze.

    Pojazd to Audi 100 C2

    Adam

  • 4. Data: 2010-01-04 17:57:58
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 16:02:11 +0100, Adam Szewczak napisał(a):

> [...]
    > Na Audi forum znalazlem ze oznaczenie powinno byc na nadlewce pomiedzy 2 a 3
    > cylindrem. Potem z latarka moze sprawdze jeszcze.

    Jeżeli ma 115KM (były jeszcze 136KM) to ma oznaczenie WB lub WE.
    Jeżeli 136KM to WC lub WG.
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-01-04 20:11:19
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...pl>

    Użytkownik Adam Franik napisał:

    > Jeżeli ma 115KM (były jeszcze 136KM) to ma oznaczenie WB lub WE.
    > Jeżeli 136KM to WC lub WG.

    Patrząc na stopień skorodowania to numer może być, że na tym silniku
    istniał kiedyś.

    Pozdrawiam !!

    Ten jest na gaźniku to raczej nie mocniejszy :D

  • 6. Data: 2010-01-04 22:09:31
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Patrząc na stopień skorodowania to numer może być, że na tym silniku
    > istniał kiedyś.
    >
    > Pozdrawiam !!
    >
    > Ten jest na gaźniku to raczej nie mocniejszy :D

    Dopolerowalem szmata to miejsce, jest WB.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-01-05 09:50:20
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    Adam Szewczak pisze:

    > Dopolerowalem szmata to miejsce, jest WB.
    >
    > PZDr
    > Adam

    Wot stara dobra szkopska tiechnika, jakby to był teraźniejszy samochód
    to po numerach nie było by śladu ;)

    Pozdrawiam !!

  • 8. Data: 2010-01-05 13:51:54
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hhuu0f$hed$...@n...onet.pl...

    > Wot stara dobra szkopska tiechnika, jakby to był teraźniejszy samochód to
    > po numerach nie było by śladu ;)
    >
    > Pozdrawiam !!

    Zdjecia sa tu http://www.vwpolo-squad.pl/forum/viewtopic.php?t=360

    PZDr