  • 1. Data: 2017-12-01 11:43:18
    Temat: Gdzie jeszcze darmowy miesiąc Internetu na dzien dobry?
    Od: m...@g...com

    Jak dotąd wykorzystałem:
    1. Play - ok, ale oferta nieatrakcyjna cenowo
    2. Orange - jak wyżej
    3. Plus - słaby zasięg u mnie
    4. Nju - ok, tylko co chwilę mi się wyłącza transmisja danych w tablecie i muszę ją
    ręcvznie włączać ponownie - dlaczego?
    5. Virgin - porażka, działa mi dobrze, ale tylko w zasięgu Playa. Sprawdziłem - nie
    mam zablokowanej transmisji w roamingu.

    Gdzie jeszcze można dostać darmowy Internet dla nowych klientów do testowania
    miesiąc?

    M.

  • 2. Data: 2017-12-02 17:31:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 12/1/2017 11:43 AM, m...@g...com wrote:
    > Gdzie jeszcze można dostać darmowy Internet dla nowych klientów do testowania
    miesiąc?

    Aero2. Niezupelnie darmowo, ale sprawdź sam. W końcu dostaniesz
    "darmowy" internet nawet jeśli płatny z pakietów okaże się kiepski.

  • 3. Data: 2017-12-03 12:04:00
    Od: m...@g...com

    > Aero2. Niezupelnie darmowo, ale sprawdź sam. W końcu dostaniesz
    > "darmowy" internet nawet jeśli płatny z pakietów okaże się kiepski.

    Tak, to też testowałem. "Darmowy" działał tak fatalnie, że schowałem do szuflady na
    jakiś czas, a gdy ponownie wyjąłem, to juz działał przez Plusa, ale to captcha jest
    dla mnie nie do zaakceptowania. Tarmowy test na 30 dni wykorzystałem i było ok, poza
    tym, że u mnie cienko z zasięgiem plusa. Komercyjne pakiety są nieatrakcyjne. 3 GB to
    za mało, a 30 zł to żadna oferta.

    Na razie nastawiam się docelowo na nju.

    M.

  • 4. Data: 2017-12-07 18:18:26
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2017-12-03 o 12:04, m...@g...com pisze:

    > Na razie nastawiam się docelowo na nju.

    A może to:
    https://www.mobilevikings.pl/pl/oferta/internet-mobi
    lny/#vikingnet15

    Nie jest darmowy ale tani. Mam i chwalę. 15GB za 15zł. W przypadku
    regularnego doładowywania pakiety sumują się. Nie wykorzystasz w jednym
    miesiącu to przechodzi na następny. U mnie to akurat najszybszy LTE.
    Nawet Play, z którego nadajników Mobile Viking korzysta, działa wolniej.
    Potrzebowałem do kamer aby mieć podgląd na żywo. Próbowałem podłączyć te
    kamery do neostrady, ale 1Mb/s na wyjściu okazało się za słabe.
    Mam też nju w modemie do laptopa, ale LTE nju działa wolniej i kosztuje
    więcej. No i na Vikingu mam prawie symetryczne łącze, a na nju wysyłanie
    jest wyraźnie wolniejsze niż pobieranie. Testowałem też Plusa, T-mobile
    i Playa, i chociaż do masztu Plusa mam około 300m, to akurat Plus
    działał najwolniej. Do masztu Playa około 400m, a do T-mobile i Orange
    (są na tym samym maszcie) około 450m.

  • 5. Data: 2017-12-08 11:18:17
    Od: "xxx" <xxx@.de.de>

    folx.com - nowy operator na infrastrukturze Play
    no limit + 20 GB przez 3 miesiace za darmo.
    skorzystaj z mojego kodu polecajacego: 58675455

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...