  • 1. Data: 2010-06-20 17:11:03
    Temat: Gdzie kupic Bridgestone BT023 - Bandit 650SA
    Od: garbatymarcin <g...@U...pl>

    Witajcie,

    Niby prosta rzecz a jest niewielki problem. Jestem zmuszony do wymiany
    kompletu opon w moim moto (Bandit 650SA '07). Po teście zawartym w
    ostatnim "Motocyklu" wybor padl na Bridgestony BT-023. Ale...nigdzie ich
    nie mogę dostać :)

    Jedynie znalazłem je DOSTĘPNE w ciągu 4 dni w NetCarze, ale wolalbym
    chociaz ceny porownac bo w sieci powinno byc jednak taniej. Ma ktos
    jakis pomysl gdzie jeszcze poszukac ? Nawet katalog IC ich nie posiada...

    Aha, znalazlem je jeszcze na jakiejs stronie motohurt czy hurtmoto ale
    cena zbila z nog...:(

    Dzieki serdeczne za wskazowki.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    garbatymarcin

    Bandit 650SA

  • 2. Data: 2010-06-21 10:33:40
    Temat: Re: Gdzie kupic Bridgestone BT023 - Bandit 650SA
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 20 Cze, 19:11, garbatymarcin <g...@U...pl> wrote:

> [...]
    > kompletu opon w moim moto (Bandit 650SA '07). Po te cie zawartym w
    > ostatnim "Motocyklu" wybor padl na Bridgestony BT-023. Ale...nigdzie ich

    A numer do mnie znasz?
    Taka wskazowka ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek