  • 1. Data: 2012-07-23 16:56:16
    Temat: Gdzie kupić ramkę do podwójnego wyświetlacza 7-segmentowego LED
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Witam uprzejmie,

    Chciałem w swoich urządzeniach zastosować podwójne wyświetlacze 7-segmentowe
    LED. Najłatwiej byłoby wyciąć prostokątny otwór w płycie czołowej urządzenia
    i założyć wyświetlacz w RAMCE, która maskowałaby krawędź otworu i trzymała
    wyświetlacz na swoim miejscu. Tylko za bardzo nie mogę znaleźć ani samych
    ramek, ani wyświetlaczy z ramkami. Chodzi mi o taką ramkę, jak np. tu:
    http://s3.manifo.com/usr/e/Ef7d/d6/manager/wyswietla
    cz.jpg -- przy czym tu
    jest poczwórny wyświetlacz no i nie jest to sam wyświetlacz, tylko kompletne
    urządzenie.

    Pozdrawiam,
    Robbo