  • 1. Data: 2017-06-20 09:15:23
    Temat: Gdzie kupię?
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    Potrzebuję "na wczoraj" 3szt. RX 580 w ludzkich cenach. Warunek: nowe! :)

    W przyszłości dokupionych zostanie jeszcze 7.

    Ktokolwiek cokolwiek?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 2. Data: 2017-06-20 11:14:29
    Temat: Re: Gdzie kupię?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-20 o 09:15, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Potrzebuję "na wczoraj" 3szt. RX 580 w ludzkich cenach. Warunek: nowe! :)

    Google twierdzi że w XKom.

    > W przyszłości dokupionych zostanie jeszcze 7.

    Koparkę budujesz ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-06-20 22:21:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.06.2017 o 11:14, RadoslawF pisze:

    > Google twierdzi że w XKom.

    > Koparkę budujesz ?
    >

    > Pozdrawiam
    a na tym kopaniu da sie na serio zarobić?

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-06-21 09:21:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-20 o 22:21, ToMasz pisze:

    > a na tym kopaniu da sie na serio zarobić?

    Jakiś czas temu w tv był reportaż o takich biznesmenach co za grosze w
    krajach trzeciego świata ;-) wynajmują stare magazyny i stawiają setki
    maszyn.
    Generalnie wniosek był taki że raz się było do przodu a raz do tyłu na
    tym interesie.
    A co taki z 10 radeonami może podskoczyć? :-)
    No chyba że kradnie prąd. To zupełnie inna kalkulacja :-)

    PS. Może coś drgnęło w tym temacie skoro GPU się wyprzedały

  • 5. Data: 2017-06-21 19:16:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > a na tym kopaniu da sie na serio zarobić?

    Znajomy udowodnił że się da.
    Pracował w sklepie komputerowym więc koparkę złożyli z tego
    co mieli na składzie a za prąd też płacił właściciel.
    Po dwu miesiącach bank nie przedłużył kredytu i firma
    przestała istnieć.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-06-23 19:11:15
    Od: z <...@...pl>

    http://www.bitcoin.edu.pl/pl/2017/02/25/budowa-wlasn
    ej-koparki-gpu-wydobywanie-bitcoin-zcash-ethereum-li
    tecoin/

    Podobno przy inwestycji 10 tys. na sprzęt parę stówek miesięcznie
    wpadnie :-) Zawsze coś

  • 7. Data: 2017-06-24 15:43:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 19:11:18 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    tecoin/

    > Podobno przy inwestycji 10 tys. na sprzęt parę stówek miesięcznie

    Odkąd dowiedziałem się o temacie to się nie opłaca.
    Niezależnie czy czosztuje 1000 czy 3000 dolarów.
    Wiec pytanie kto go "produkuje"?

  • 8. Data: 2017-06-24 16:16:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 19:11, z pisze:
> [...]
    tecoin/

    > Podobno przy inwestycji 10 tys. na sprzęt parę stówek miesięcznie

    I tyle wydasz miesięcznie na prąd.

    1kW x 720h x 0,6zł./kWh = 360zł.

    A gdzie inne koszty?

  • 9. Data: 2017-06-24 17:02:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-24 o 16:16, t-1 pisze:
    > A gdzie inne koszty?

    Trochę poczytałem i powody dla których nie da się normalnie na rynku
    kupić stosownych kart graficznych obecnie istnieją. :-)

    Powiedzmy że przy inwestycji 10 tys. można co miesiąc mieć 1000/2000 zł
    na czysto (ostrożnie licząc) a zwrot po 8-10 mies.
    W przypadku porażki myślę że 1/2 1/3 kosztów sprzętu da się odzyskać :-)

    Jest sprajt jest impreza :-)

    PS. Kawa na ławę :-) Gdzie w pobliżu Lublina kupię taką koparkę bo chyba
    samych GPU to nie ma szans :-)

  • 10. Data: 2017-06-24 21:09:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-24 o 15:43, Bolko pisze:
> [...]
    tecoin/

    > Odkąd dowiedziałem się o temacie to się nie opłaca.
    > Niezależnie czy czosztuje 1000 czy 3000 dolarów.

    Nie wiem jak na zachodzie ale u nas ludzie którzy mogą wypożyczyć
    sprzęt, poskładać i uruchomić na zasilaniu od pracodawcy.
    Kolejna grupa to tacy którzy mogą używać komputerów pracodawcy.
    I na koniec pasjonaci sami inwestujący w sprzęt i trzymający
    go w damach, ale takich osobiście nie spotkałem.