  • 1. Data: 2011-04-26 20:23:51
    Temat: Gdzie kupie kratke do punto II 3d
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Jak w temacie - na alledrogo uzywek nie widze. Mozecie cus polecic ?

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

  • 2. Data: 2011-04-26 20:44:11
    Temat: Re: Gdzie kupie kratke do punto II 3d
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Jak w temacie - na alledrogo uzywek nie widze. Mozecie cus polecic ?

    Najlepiej u lakiernika, kratkę Ci walnie w różnych odcieniach, jak będziesz
    chciał ;-)

    p.

    P.S.
    Napisz o co chodzi.

  • 3. Data: 2011-04-26 20:48:00
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-26 20:44, Pawe? W. pisze:

    > Najlepiej u lakiernika, kratk? Ci walnie w r?nych odcieniach, jak b?dziesz
    > chcia? ;-)
    >
    > p.
    >
    > P.S.
    > Napisz o co chodzi.

    No dobra, nie wyrazilem sie zbyt precyzyjnie - chce przerobic osobowke
    na "ciezarowke" wiec chodzi mi o kratke grodziowa.

  • 4. Data: 2011-04-26 21:05:14
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > No dobra, nie wyrazilem sie zbyt precyzyjnie - chce przerobic osobowke
    > na "ciezarowke" wiec chodzi mi o kratke grodziowa.

    Rozumiem, że homologację już masz?

    p.

  • 5. Data: 2011-04-26 21:18:26
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-26 21:05, Pawe? W. pisze:

    > Rozumiem, ?e homologacj? ju? masz?

    Nie mam i nie potrzebuje. Jade do warsztatu, podbijam wyprucie tylu,
    zakladam kratke i jade na stacje diagnostyczna.

  • 6. Data: 2011-04-27 13:47:36
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Ale się zdziwisz :-). W WK poproszę o tę homologację w formie oficjalnego
    dokumentu od producenta i co wtedy? (przerabiałem to w drugą stronę i musiałem
    pokazać homologację na auto osobowe).

  • 7. Data: 2011-04-27 16:10:25
    Od: "G" <g...@g...pl>

    A mozna wiedzieć po co?
    zdaje sie ze paliwa odliczac juz nie można od pseudo cięzarówek?

    pozdr.

  • 8. Data: 2011-04-27 22:38:10
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "G" <g...@g...pl> napisał

    > A mozna wiedzieć po co?
    > zdaje sie ze paliwa odliczac juz nie można od pseudo cięzarówek?

    Psa wygodnie sie wozi :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-04-27 22:54:43
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-27 13:47, e^x/dx pisze:
> [...]
    > dokumentu od producenta i co wtedy? (przerabiałem to w drugą stronę i musiałem

    Przerabialem we wrzesniu uno na ciezarowke - poszlo gladko.

  • 10. Data: 2011-04-27 22:55:29
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2011-04-27 16:10, G pisze:

    > A mozna wiedzieć po co?
    > zdaje sie ze paliwa odliczac juz nie można od pseudo cięzarówek?
    >

    > pozdr.

    Zalezy co to jest pseudo - mnie nie interesuje kratka do bagaznika,
    tylko grodziowa.

    Osobowka z jednym rzedem siedzien i "paka" na tyle traktowana jest jako
    ciezarowka.