  • 1. Data: 2022-08-28 17:46:34
    Temat: Gdzie kupie maly gumowy odbojnik?
    Od: K <...@w...pl>

    Witam,
    Z podlokietnika wypadl mi jeden maly gumowy odbojnik, szukalem u Opla
    ale tam sprzedaja tylko cale podlokietniki, a moj teraz bez tego jednego
    trzeszczy i mnie drazni. Jakby co to moge wyslac zdjecie z wymiarami.

  • 2. Data: 2022-08-30 12:36:24
    Temat: Re: Gdzie kupie maly gumowy odbojnik?
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2022-08-28 o 17:46, K pisze:
> [...]
    > ale tam sprzedaja tylko cale podlokietniki, a moj teraz bez tego jednego
    > trzeszczy i mnie drazni. Jakby co to moge wyslac zdjecie z wymiarami.

    https://www.google.com/search?q=odbojnik+wciskany&hl
    =pl&sxsrf=ALiCzsYTbPORctTM-V62D37q0syAd9d4dQ:1661855
    559297&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjFoZ6yru
    75AhUM_SoKHRMHA3AQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1302&bih=655&dp
    r=1

    Może szukanie w googlach po zdjęciu coś pokaże?
    A może takie małe odbojniki, co w domu nakleja się na ścianę, aby klamką
    drzwi nie uderzać w ścianę?
    Przykleić uszczelkę gumową hydrauliczną lub jakikolwiek inny kawałek gumy?

  • 3. Data: 2022-08-30 13:01:15
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/08/2022 17:46, K wrote:
    > Z podlokietnika wypadl mi jeden maly gumowy odbojnik

    Masz drugi? Zrób mu fotkę Androidem z właczonym Lens [1]. Pokaże Ci
    sklepy, gdzieto można kupic, jesli takie są.

    [1] Ikona po prawej stronie przycisku robienia zdjęcia, potem, jak już
    działa, ikona z lupą.