  • 1. Data: 2011-04-27 16:10:26
    Temat: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    Mam 2 zepsute kable PS2 (w myszy i w odbiorniku radiowym od drugiej
    myszy). Z tego sprzętu byłem zadowolony i chcę go naprawić i dalej
    używać. Ale w lokalnym punkcie naprawy elektroniki powiedzieli że nie
    mają takich kabli i żebym sam skombinował. Szukałem w Google ale tam są
    tylko przedłużacze, a one mają za grubą średnicę do myszy (w przypadku
    gdyby się obcięło jedną końcówkę by połączyć kabelki do myszki).
    Domyślam się, że muszą istnieć jakieś firmy oferujące kable serwisowe do
    sprzętu PS2? Racja? Zatem:

    Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

    dzięki
    Szyk

    ps. Wiem, że można sobie kupić nową myszkę, ale mnie to nie interesuje,
    chcę naprawić stare...

  • 2. Data: 2011-04-27 16:26:06
    Temat: Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > ps. Wiem, że można sobie kupić nową myszkę, ale mnie to nie interesuje,
    > chcę naprawić stare...

    No to obawiam się, że nie kupisz samego kabla.
    Biorąc pod uwagę, że PS2 jest coraz częściej zastępowane przez USB, a nową
    mysz PS2 mozna kupić za około 10 zł,
    to trochę kolega kombinuje chyba niepotrzebnie. Można ewentualnie poszukać
    uszkodzonej myszy z dobrym kablem,
    ale w obecnym czasie pewnie i o to będzie trudno.

  • 3. Data: 2011-04-27 17:17:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > uszkodzonej myszy z dobrym kablem,
    > ale w obecnym czasie pewnie i o to będzie trudno.

    Ja, jako że bywam w Krakowie, wybrałbym się w którąś niedzielę rano
    pod tzw. Halę Targową i u handlarzy starzyzną znalazłbym taką myszkę
    PS/2 i za złotówkę kupiłbym ją i z niej wydłubał cienki kabelek...

  • 4. Data: 2011-04-27 17:58:41
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > ps. Wiem, że można sobie kupić nową myszkę, ale mnie to nie interesuje,
    > chcę naprawić stare...

    Nie można kupić TAKIEJ SAMEJ myszy?
    JanuszR

  • 5. Data: 2011-04-27 19:52:58
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-04-27 18:10, Szyk pisze:
> [...]
    > sprzętu PS2? Racja? Zatem:
    >
    > Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?

    Przecież to jest proste jak konstrukcja czołgu T-34. Kupujesz cienki
    kabelek 4 żyłowy (może być taki do USB - z ekranem) i podłączasz go do
    myszki. Kupujesz ten za gruby przedłużacz, obcinasz kawałek za wtyczką,
    łączysz z tym cienkim, lutujesz i voila!

    A jeszcze prościej kupić wtyczkę mini-din 6-pin i ją zarobić na drugim
    końcu tego cienkiego. Z Wikipedii wynika że wtyczka do myszy i
    klawiatury jest standardowa:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Mini-DIN

  • 6. Data: 2011-04-27 20:18:45
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ps. Wiem, że można sobie kupić nową myszkę, ale mnie to
    > nie interesuje, chcę naprawić stare...

    A 10 zl za kabel moze byc?
    To kup nowe myszy ps2, rozkrec, wyjmij kabel i wsadz go do starej.

    Tmek

  • 7. Data: 2011-04-27 21:19:29
    Od: "MiSter" <_...@w...pl>

    Popieram takie postawy..
    Jak w sklepie kupuje np pudełko zapałek, sprzedawczyni daje jednorazówkę ja
    mówię: dziękuje. Sprzedawczyni dziwnie patrzy na mnie...
    Poszedłem z czajnikiem na gwarancji do serwisu żeby wymienić uszczelkę, a
    oni mi dają nowy czajnik, ja mówię żeby wymienić uszczelkę, odpowiada
    serwisant: nie da się, i zdziwiony że trafił się klient który jest
    niezadowolony z nowego czajnika...
    W myszy już trzeci raz skracałem kabelek, ale mam tą samą mysz od kilku
    lat...
    itd.. itd.
    To jest mój realny wkład w ochronę środowiska, trzeba od siebie wymagać,
    nawet gdy inni nie wymagają, gdyz obecnie jest "trendi" kupić nowe.

    MiSter

  • 8. Data: 2011-04-27 21:39:54
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-27 23:19, MiSter pisze:

> [...]
    > To jest mój realny wkład w ochronę środowiska, trzeba od siebie wymagać,
    > nawet gdy inni nie wymagają, gdyz obecnie jest "trendi" kupić nowe.

    Tylko że takie kabelki dostarcza się do producenta w dużych szpulach.
    Nikt tym nie handluje w detalu. Zapewne też z korzyścią dla środowiska.
    Weź ten kabel od przedłużacza i powiększ otwór na kabel w myszce.

    MD

  • 9. Data: 2011-04-28 09:56:26
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > A jeszcze prościej kupić wtyczkę mini-din 6-pin i ją zarobić na drugim
    > końcu tego cienkiego. Z Wikipedii wynika że wtyczka do myszy i

    A czy przypadkiem nie będzie problemu z tym, że polecasz kabelek 4
    żyłowy a wtyk jest 6 pinowy???

  • 10. Data: 2011-04-28 10:01:26
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 11:56, Szyk pisze:

    > A czy przypadkiem nie będzie problemu z tym, że polecasz kabelek 4
    > żyłowy a wtyk jest 6 pinowy???

    Mógłbyś leniu poszukać pinout od ps2 to zobaczyłbyś ze dwa piny są nie
    używane.
    http://www.burtonsys.com/PS2_keyboard_and_mouse_mini
    -DIN-6_connector_pinouts.html

    MD