  • 1. Data: 2010-04-21 10:21:14
    Temat: Gdzie podkładki dystansujące do ustawiania zaworów Fazer 2001?
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Gdzie wysyłkowo (w PL) zakupie podkładki (czy jak to zwał) do ustawiania
    zaworów do Fazera 600 2001r.
    Chodzi o wymiary 1,60; 2x1,65 i 1,70.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-21 11:10:18
    Temat: Re: Gdzie podk?adki dystansuj?ce do ustawiania zaworów Fazer 2001?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-04-21, Baczek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Gdzie wysy?kowo (w PL) zakupie podk?adki (czy jak to zwa?) do ustawiania
    > zaworów do Fazera 600 2001r.
    > Chodzi o wymiary 1,60; 2x1,65 i 1,70.

    Nie wiem jak jest we Fazerze ale podejrzewam ze chodzi Ci o plytki zaworowe.
    Wysylkowo to pewnie Allegro np. tu:
    <http://allegro.pl/item976369018_plytki_zaworowe_7_4
    8_9_48_duza_ilosc_zymek.html>

    --