  • 1. Data: 2014-07-27 18:00:13
    Temat: Gdzie prototypy (PCB)?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Hej,

    Potrzebuję jednej sztuki pcb, nie będę zamawiał więcej. Gdzie teraz opłaca
    się to zrobić? Płytka dwustronna, drobne ścieżki, dużo przelotek, chcę też
    metalizację i soldermaskę. Projekt w starym dobrym autotraxie. Nie zależy
    mi na czasie, ale na cenie już bardziej.

    Ktoś coś?

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2014-07-27 18:27:16
    Temat: Re: Gdzie prototypy (PCB)?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Sunday, July 27, 2014, 6:00:13 PM, you wrote:

> [...]
    > metalizację i soldermaskę. Projekt w starym dobrym autotraxie. Nie zależy
    > mi na czasie, ale na cenie już bardziej.

    Satland?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-07-27 19:14:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Satland?

    Ceny ciekawe, ale nie podają ceny sporządzenia dokumentacji. Czyżby była
    już w kosztach płytki?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2014-07-27 19:23:32
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 27.07.2014 19:14, Mario pisze:

    > Ceny ciekawe, ale nie podają ceny sporządzenia dokumentacji. Czyżby była
    > już w kosztach płytki?

    No tak:
    "Nie pobieramy dodatkowych opłat za przygotowanie produkcji."
    Napisz jaka jakość. Np pod LQFP czy QFN.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2014-07-27 21:33:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Sunday, July 27, 2014, 7:14:02 PM, you wrote:

    > Ceny ciekawe, ale nie podają ceny sporządzenia dokumentacji. Czyżby była
    > już w kosztach płytki?

    Jakiej dokumentacji? Wysyłasz gerbery i plik wierceń, wybierasz opcje,
    oni przysyłają fakturę, płacisz i czekasz na płytki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-07-27 21:34:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    Sunday, July 27, 2014, 7:23:32 PM, you wrote:

    [...]

    > No tak:
    > "Nie pobieramy dodatkowych opłat za przygotowanie produkcji."
    > Napisz jaka jakość. Np pod LQFP czy QFN.

    Bez przesady - ja się zasilaniem bawię i poniżej SO8 oraz SOT23 nie
    schodzę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-07-27 21:45:55
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Jakiej dokumentacji? Wysyłasz gerbery i plik wierceń, wybierasz opcje,
    > oni przysyłają fakturę, płacisz i czekasz na płytki.

    Z reguły płytkarnie sobie liczą za przetworzenie plików
    (zmultiplikowanie, dodanie punktów bazowych, wykonanie klisz). No ale
    już się wyjaśniło, że nie pobierają. Parametry graniczne dla mozaiki
    wydają się w porządku. Pewnie zamówię coś u nich próbnie. Thx.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 8. Data: 2014-07-27 23:04:47
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2014-07-27 19:23, Mario pisze:

    > Napisz jaka jakość. Np pod LQFP czy QFN.

    wystarczająca - problemów nie ma.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2014-07-28 01:15:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > już się wyjaśniło, że nie pobierają. Parametry graniczne dla mozaiki
    > wydają się w porządku. Pewnie zamówię coś u nich próbnie. Thx.

    i słusznie. Robią przyzwoicie. Jak mam niewielką ilość, jakieś tam parę
    sztuk PCB, zawsze robię u nich.
    Zaletą jest też czasem to, że można zrobić na laminacie innym niż
    "typowy", czyli np. 0.5mm - mnie to akurat czasem potrzebne.

    Płytka wtedy przychodzi porządnie zapakowana, na jakiejś dykcie, żeby
    się nie pogięła :)

    Tak że - też ich polecam.

  • 10. Data: 2014-07-29 11:44:40
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak że - też ich polecam.

    No to będzie satland, dzięki za odpowiedzi :)