  • 1. Data: 2002-04-19 11:01:33
    Temat: Gdzie sdi?
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktos moze mi powiedziec czy w Piekarach pod Krakowem (k. Tynca) jest a
    moze bedzie dostep przez SDI???
    Szlag moze trafic do granicy miasta 500m a juz jakas wiocha!!!
    Czekam na wiadomosci!!!
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-04-19 11:20:22
    Temat: Re: Gdzie sdi?
    Od: "m1pet" <s...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze bedzie dostep przez SDI???
    > Szlag moze trafic do granicy miasta 500m a juz jakas wiocha!!!

    A pytałeś w BOK TP SA ?

  • 3. Data: 2002-04-19 12:06:20
    Od: "Franko" <a...@...podpisie>

    czy nie byloby najlatwiej zadzwonic do regionalnego BOK? Jesli bedziesz
    zakladal sdi (z tego co wiem juz i tak wycofali ta oferte) to i tak bedziesz
    do nich dzwonil codziennie :)

    --
    ==-------------------------------
    ==-------------------------------

  • 4. Data: 2002-04-19 14:29:04
    Od: "Jarek Zgoda" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Franko <a...@...podpisie> napisał(a):

    > czy nie byloby najlatwiej zadzwonic do regionalnego BOK? Jesli bedziesz
    > zakladal sdi (z tego co wiem juz i tak wycofali ta oferte) to i tak bedziesz
    > do nich dzwonil codziennie :)

    Wycofali ofertę? Na SDI? Skąd masz takie informacje?

    Zdrówko
    Jarek Zgoda

  • 5. Data: 2002-04-19 17:42:01
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Franko ma racje, dzwoniła do mnie pani z xyz i zapytała sie czy gdyby
    zabrALI MI SDI to czy bym przeszedł na neostrade po niższej cenie instalacji
    i abonamencie tańszym o 10 %
    Co prawda mieszkam na ursynowie ale to zły znak (albo dobry tańsza
    neostrada)

  • 6. Data: 2002-04-19 17:42:13
    Od: "Franko" <a...@...podpisie>

    | Wycofali ofertę? Na SDI? Skąd masz takie informacje?

    Dobra... calkiem mozliwe, ze to bledne info. Jakos tak mi sie powiedzialo,
    bo qmpel od kilku tygodni karmi mnie textami, ze tpsa wycofala usluge sdi...
    Moze ktos mnie poprawi? No bo juz sam nie wiem... :)
    --