  • 1. Data: 2018-02-14 20:11:07
    Temat: Gdzie się kupuje kleje?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Mam do sklejenia taki materiał z drewnem/drewnopchodnymi
    http://richlite.com/wp-content/uploads/2016/07/Seami
    ng-Gluing-Fastening.pdf
    Pisza o epoksydowych. Znajomy klei na zwykły do drewna. Duże
    powierzchnie to sobie potrafię wyobrazić, że coś trzyma. Ale muszę
    okleić wąskie.

    Stron w sieci z klejami od groma. Może ktoś się zaopatruje i poleci
    firmę, która doradzi.

    Robert

  • 2. Data: 2018-02-14 20:19:31
    Temat: Re: Gdzie się kupuje kleje?
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Stron w sieci z klejami od groma. Może ktoś się zaopatruje i poleci
    > firmę, która doradzi.

    http://katalogklejow3m.pl/

    WM

  • 3. Data: 2018-02-14 21:24:38
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Stron w sieci z klejami od groma. Może ktoś się zaopatruje i poleci
    > firmę, która doradzi.

    Tabela doboru kleju:
    http://www.loctite.pl/tabela-doboru-13103.htm

    WM