  • 1. Data: 2020-06-09 07:19:17
    Temat: Gdzie się podziały...
    Od: Peter <p...@o...pl>

    ...tamte prywatki

    Znaczy się w tym roku wymiotło wszystkie samochody 3 drzwiowe, jeszcze
    rok temu widziałem fieste, golfa, polo a w tym roku nic, naprawdę nic no
    może poza oczywistym fiatem 500

    niech uj strzeli, za komuny chyba było więcej ładnych małych fajnych
    samochodów niż teraz, chwale sobie fiacika stilo 3d no rewelacja dzisiaj
    takiego nie uświadczysz

    rodziny co raz mniejsze a samochody co raz większe ...byle większe od
    somsiada

    następna prawilność to wielkość samochodów w środku, w co nie wsiadam to
    małe i ciasne, producenci podają wymiary samochodów zewnętrzne,
    pojemności bagażników a nikt nie podaj kubatury środka, samochody
    segmentu B są ciaśniejsze niż dawne A, jechałem 208 nowym i w środku
    ciaśniej jak w pandzie 3 masakra

  • 2. Data: 2020-06-09 09:38:18
    Temat: Re: Gdzie się podziały...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 07:19, Peter pisze:
> [...]
    > pojemności bagażników a nikt nie podaj kubatury środka, samochody
    > segmentu B są ciaśniejsze niż dawne A, jechałem 208 nowym i w środku

    Auto-swiat.pl podaje wymiary wewnątrz.
    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/btKk9kpTURBXy9h
    Yzk5ODc0MmYzN2JmMzAyNzUyNzk4YmQ2ZDlkZjg5MS5wbmeSlQLN
    AxQAwsOVAgDNAvjCw4GhMAU

    To ze strony
    https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samocho
    dow/bmw-x6-m50i-ten-suv-uwielbia-prowokowac-test/x36
    2703

    T.

  • 3. Data: 2020-06-09 10:10:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/06/2020 07:19, Peter wrote:
    > Znaczy się w tym roku wymiotło wszystkie samochody 3 drzwiowe

    Zawsze zastanawiałem się jakie mają zalety poza tym że tańsze w produkcji?

  • 4. Data: 2020-06-09 11:06:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rbng53$um0$2@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Zawsze zastanawiałem się jakie mają zalety poza tym że tańsze w
    > produkcji?

    i jakie wnioski?

    mniej zamków do zepsucia?
    mniej korbotroników do zepsucia?
    mniej klamek do zepsucia?
    mniej uszczelek do zepsucia?
    mniej miejsc przecieków wody?
    pasażer łatwo nie ucieknie?
    złodziej łatwo nie buchnie laptopa w korku?
    seryjny morderca łatwo nie wsiądzie za plecy?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG
    Costa Starbucks i BP

  • 5. Data: 2020-06-09 11:21:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-09 o 11:06, PiteR pisze:
> [...]
    > pasażer łatwo nie ucieknie?
    > złodziej łatwo nie buchnie laptopa w korku?
    > seryjny morderca łatwo nie wsiądzie za plecy?

    Obawiam się, że nie takie były motywy kupujących 3-drzwiowce.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2020-06-09 11:27:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/06/2020 11:06, PiteR wrote:
    > i jakie wnioski?

    No tylko taki: tańszy w produkacji. Poza tym nie widzę zalet.

    > mniej zamków do zepsucia?
    > mniej korbotroników do zepsucia?
    > mniej klamek do zepsucia?
    > mniej uszczelek do zepsucia?

    Do 10 lat samochodu od nowości, nie słyszę o takich problemach. Jako
    tako ogarneliśmy takie detale jako ziemianie.

    > mniej miejsc przecieków wody?

    To aż tak cieknie w samochodzie że trzeba uszczelniać dziury blachą :D?
    To może nie róbmy żadnych otworów po bokach tylko właz od spodu. A nie,
    kałuże, szlag.

    Przyznaje, ciekł mi Lanos. Ale to z powodu *braku* uszczelki.

    > pasażer łatwo nie ucieknie?

    To ważne. Przydają się też pasy bezpieczeństwa z zapadką i wilcze doły w
    podłodze.

    > złodziej łatwo nie buchnie laptopa w korku?

    Czy ja wiem, jeśli ktoś jest na tyle głupi aby rzucać na tylną kanapę
    laptopa to myślę że żadna "technologia braku drzwi" niewiele mu pomoże.

    > seryjny morderca łatwo nie wsiądzie za plecy?

    Nie wiem jak w reszcie świata, ale moje samochody do tej pory
    automatycznie zamykały drzwi po ruszeniu. Nie żebym miał jakieś wypasy,
    ot, normalne, z ogłoszenia. Jeden był srebrny drugi czarny, nie wiem czy
    to ważne.

  • 7. Data: 2020-06-09 12:05:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 09.06.2020 o 11:27, heby pisze:

> [...]
    > automatycznie zamykały drzwi po ruszeniu. Nie żebym miał jakieś wypasy,
    > ot, normalne, z ogłoszenia. Jeden był srebrny drugi czarny, nie wiem czy

    Ja miałem srebrny i czarny i nie miały tego. Teraz mam niebieski i ma.
    :)

    Z takich różnic między modelami zawsze mnie zastanawiała duża różnica w
    cenie kombi/sedan. Tyle kasy za kawałek blachy i dwie szybki...

    MJ

  • 8. Data: 2020-06-09 12:09:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/06/2020 06:19, Peter wrote:
    > ...tamte prywatki
    >

    > Znaczy się w tym roku wymiotło wszystkie samochody 3 drzwiowe, jeszcze
    > rok temu widziałem fieste, golfa, polo a w tym roku nic, naprawdę nic no
    > może poza oczywistym fiatem 500

    Nie wiem ale RS3 tez przestali robic w trzydrzwiowym.

  • 9. Data: 2020-06-09 12:11:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/06/2020 10:27, heby wrote:

> [...]
    > automatycznie zamykały drzwi po ruszeniu. Nie żebym miał jakieś wypasy,
    > ot, normalne, z ogłoszenia. Jeden był srebrny drugi czarny, nie wiem czy

    W wiekszosci aut da sie to wylaczyc z menu ustawien komputera
    pokladowego. W starszych trzeba bylo sie podlaczyc przez OBD2.

  • 10. Data: 2020-06-09 12:13:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-06-2020 o 12:05, Michal Jankowski pisze:

    > Ja miałem srebrny i czarny i nie miały tego.

    Skąd wiesz?
    Nie było w instrukcji obsługi, czy nie próbowałeś jej przeczytać i
    włączyć tej funkcji?