  • 1. Data: 2015-05-20 13:41:51
    Temat: Gdzie szukać przewodu
    Od: Marcin <m...@g...com>

    witam, nie działa mi radio w scenic II 2007, a konkretnie to radio działa tylko jest
    problem z anteną.
    Czy przewód antenowy od radia ma "po drodze" do anteny dachowej jakieś łączenia?
    gdzie ich szukać? wolałbym wyeliminować najpierw jakieś problemy po drodze, bo
    zdejmowanie podsufitki żeby dobrać się do gniazda anteny nie uśmiecha mi się.
    Jeżeli to ma jakieś znaczenie to auto jest z dachem "panorama"
    Problem jest napewno po stronie anteny, jak podepnę do radia bezpośrednio kawałek
    drucika to jest ok
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-05-20 14:06:46
    Temat: Re: Gdzie szukać przewodu
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin pisze tak:

> [...]
    > dachem "panorama" Problem jest napewno po stronie anteny, jak
    > podepnę do radia bezpośrednio kawałek drucika to jest ok

    To wsadz metr drutu pod kokpit i daj spokój. Czasem skórka nie warta
    wyprawki.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 3. Data: 2015-05-20 14:34:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 15-05-20 o 13:41, Marcin pisze:
> [...]
    > Jeżeli to ma jakieś znaczenie to auto jest z dachem "panorama"
    > Problem jest napewno po stronie anteny, jak podepnę do radia bezpośrednio kawałek

    Najprawdopodobniej masz przy antenie wzmacniacz antenowy, tam szukaj
    problemu. Albo nie ma zasilania, albo wzmacniacz padł bo np. dostał wilgoci.

  • 4. Data: 2015-05-20 15:01:42
    Od: Marcin <m...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2015 14:35:31 UTC+2 użytkownik Robson napisał:
> [...]
    > >

    > Najprawdopodobniej masz przy antenie wzmacniacz antenowy, tam szukaj
    > problemu. Albo nie ma zasilania, albo wzmacniacz padł bo np. dostał wilgoci.

    Przy antenie czyli gdzie? przy radiu gdzieś?

  • 5. Data: 2015-05-20 16:44:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2015 06:01:42 -0700 (PDT), Marcin napisał(a):

    > Przy antenie czyli gdzie? przy radiu gdzieś?

    Z reguły jest w puszeczce przy antenie na tym końcu pod blachą
    (wewnętrznym).
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.