  • 1. Data: 2014-08-22 10:02:22
    Temat: Gdzie w Krakowie mycie silnika i podwozia (zachlapany olejem)
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

    Jako, ze usunalem (jak mi sie wydaje) przyczyne wycieku oleju :) musze
    wymyc podwozie i silnik. Poszukiwana jest zatem myjnia, ktora:

    1. Odkreci bez marudzenia oslony pod silnikiem
    2. Wymyje te oslony oraz zamocowana na nich pianke wygluszajaca
    3. Wymyje silnik od spodu oraz CALE podwozie auta (niestety ped
    powietrza "rozciagal" wyciekajacy olej po calym podwoziu :)
    4. Przykreci oslony tak, zeby nie odpadly :)
    5. Wezmie za to przyzwoite pieniadze

    Za duze wymagania? Bo juz zaliczylem dwa podejscie i "eeee...ubrudzimy
    sie olejem jak bedziemy odkrecac oslony" :)

    --
    jarek

  • 2. Data: 2014-08-22 10:22:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jarek Pudelko wrote:

> [...]
    >
    > Za duze wymagania? Bo juz zaliczylem dwa podejscie i "eeee...ubrudzimy
    > sie olejem jak bedziemy odkrecac oslony" :)

    widocznie za mało chciałeś zapłacić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-08-22 11:09:57
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-08-22 10:22, masti pisze:

    > widocznie za mało chciałeś zapłacić.

    Eee nie na temat odpowiadasz - do placenia nawet nie doszlo - w koncu
    myjnie maja jakis cennik no nie?

    --
    jarek

  • 4. Data: 2014-08-22 11:23:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jarek Pudelko wrote:

    > Eee nie na temat odpowiadasz - do placenia nawet nie doszlo - w koncu
    > myjnie maja jakis cennik no nie?

    a masz w cenniku rozbieranie samochodu?
    to jest robota dodatkowa albo chcą albo nie chcą proste. Zawsze możesz
    ich zmotywować odpowiednią kwotą

  • 5. Data: 2014-08-22 11:34:17
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > a masz w cenniku rozbieranie samochodu?
    > to jest robota dodatkowa albo chcą albo nie chcą proste. Zawsze możesz
    > ich zmotywować odpowiednią kwotą

    jak przyjezdzam i pytam o mozliwosc wykonania uslugi to oczekuje najpierw
    akceptacji wykonania uslugi i podania stawki- zawsze moga podac cene
    zaporowa jak im sie nie chce robic, ale jesli od razu mowia ze nie to nie

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2014-08-22 11:36:28
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-08-22 11:23, masti pisze:

    > a masz w cenniku rozbieranie samochodu?
    > to jest robota dodatkowa albo chcą albo nie chcą proste. Zawsze możesz
    > ich zmotywować odpowiednią kwotą

    To nie jest bazar, zeby sie targowac.
    Poza tym jak wyobrazasz sobie umycie silnika od spodu bez sciagania
    oslony silnika? :)

    Niemniej jednak wnioskuje, ze po prostu nie znasz zadnej myjni godnej
    polecenia, ktora wykona to o co mi chodzi? Bo przeciez gdybys taka znal
    to bys polecil, prawda? :)

    --
    jarek

  • 7. Data: 2014-08-22 11:44:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jarek Pudelko wrote:

    > To nie jest bazar, zeby sie targowac.

    dlaczego nie?

    > Poza tym jak wyobrazasz sobie umycie silnika od spodu bez sciagania
    > oslony silnika? :)

    nie wiem. pewnie zależy od silnika ale jeszcze przez ostatnie 30 parę
    lat nie miałem potrzeby mycia silnika.

  • 8. Data: 2014-08-22 16:37:45
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    W dniu 22.08.2014 10:02, Jarek Pudelko pisze:
    > Czesc
    >
    > Jako, ze usunalem (jak mi sie wydaje) przyczyne wycieku oleju :) musze
    > wymyc podwozie i silnik. Poszukiwana jest zatem myjnia, ktora:

    (...)

    czy 90% tego co chcesz zrobić za mniej niż 100zł to uczciwa cena? Jeśli
    tak, to napisze jak Ty sam możesz w prosty sposób osiągnąć taki efekt

    ToMasz

  • 9. Data: 2014-08-22 22:34:26
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:lt72uu$2o8m$1@alfa.ceti.pl...

> [...]
    >
    > Niemniej jednak wnioskuje, ze po prostu nie znasz zadnej myjni godnej
    > polecenia, ktora wykona to o co mi chodzi? Bo przeciez gdybys taka znal to

    Nie wiem czy taka myjnia w ogóle istnieje! Pewnie na każdej pomyślą: ale
    gościowi odbiło, chce myć silnik i podwozie..... i nawet się z nimi zgadzam
    :)

    Przeszkadza Ci to? Nie możesz poczekać aż zniknie w sposób naturalny czyli
    eksploatując pojazd?

  • 10. Data: 2014-08-23 20:50:48
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    W dniu 2014-08-22 o 22:34, Jarek S. pisze:

    > Przeszkadza Ci to? Nie mo?esz poczeka? a? zniknie w spos?b naturalny czyli
    > eksploatuj?c pojazd?

    Problem w tym, ze tego oleju wylalo sie sporo i po prostu zostawiam po
    sobie plamy na asfalcie - nie chce tego myc dla fanu tylko z czystej
    przyzwoitosci :)

    --
    jarek