  • 1. Data: 2014-07-24 12:46:31
    Temat: Gdzie w Warszawie dać do naprawy płytę indukcyjną Mastercook?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Przestały działać 2 z czterech pól grzewczych. Sprzęt po gwarancji.
    Jest jakiś zakład w Wawie, który rzetelnie podejdzie do tematu, a
    naprawa nie będzie kosztować tyle, co nowy sprzęt?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2014-07-24 15:44:04
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

> [...]
    > Jest jakiś zakład w Wawie, który rzetelnie podejdzie do tematu, a naprawa
    > nie będzie kosztować tyle, co nowy sprzęt?

    O ile wiem po gwarancji czy na to i tak bez roznicy, bo producent
    zbankrutowal.

    Tmek

  • 3. Data: 2014-07-24 21:12:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 15:44, Tmek pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O ile wiem po gwarancji czy na to i tak bez roznicy, bo producent
    > zbankrutowal.

    O bankructwie nie wiedziałem.
    Ale tak czy inaczej, są serwisy, które przykładowo w monitorze LCD
    wymieniają wyschnięte elektrolity za pół dolara, zaś klienta "kasują" na
    wymianę przetwornicy. Tego typu serwisów chciałbym uniknąć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2014-07-24 21:21:28
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 24.07.2014 o 21:12 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > wymieniają wyschnięte elektrolity za pół dolara, zaś klienta "kasują" na
    > wymianę przetwornicy. Tego typu serwisów chciałbym uniknąć.

    A ile byś chciał zapłacić za wymianę kondesatorów?
    mniej niż za wymianę przetwornicy?
    jak ci za drogo to sam wymieniaj, zobaczysz jaki to cud miód. Bo ja kilka
    razy to robiłem i wiem co to jest i jakie pułapki czychają przy tym.
    Zaznaczam żę robiłem to dla siebie, bo dla klientów nie opłaca się tego
    robić.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2014-07-24 21:53:50
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-07-24 21:21, janusz_k pisze:

> [...]
    > kilka razy to robiłem i wiem co to jest i jakie pułapki czychają przy
    > tym. Zaznaczam żę robiłem to dla siebie, bo dla klientów nie opłaca się

    Może przykład niezbyt trafiony. Ale parę razy zdarzało mi się wymieniać
    elektrolity w monitorach.

    Natomiast rzeczony Mastercook stoi u dobrych znajomych. A że takiego
    sprzętu nigdy nie robiłem, to nawet nie będę się dotykał.

    Chodzi mi o serwis, który jest sprawdzony i nie oszukuje zanadto ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2014-07-24 22:07:15
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 24.07.2014 o 21:53 Adam <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Może przykład niezbyt trafiony. Ale parę razy zdarzało mi się wymieniać
    > elektrolity w monitorach.
    No właśnie, czyli sam wiesz że łatwiej wymienić cały zasilacz niż
    elektrolity.
    A że drożej, czasami nie ma wyjścia, jak np trafo jest strzelone.

    > Natomiast rzeczony Mastercook stoi u dobrych znajomych. A że takiego
    > sprzętu nigdy nie robiłem, to nawet nie będę się dotykał.
    >
    > Chodzi mi o serwis, który jest sprawdzony i nie oszukuje zanadto ;)
    Wątpię czy znajdziesz, dzisiaj elektronika jest już prawie nienaprawialna,
    wystrczy że wsadzą tam tranzystory o swoim oznaczeniu i szukaj wiatru w
    polu. Można niby próbować zamienniki ale tutaj nauka drogo kosztuje,
    trzeba od razu mieć ich wiadro.

    --

    Pozdr
    Janusz