  • 1. Data: 2009-05-14 17:05:20
    Temat: Generator m.cz.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.
    Czy moglby ktos z kolegow podac linka lub samemu narysowac i wrzucic na
    stronke schemat jakiegos prostego generatora m.cz. o czestotliwosci ok
    1kHz?
    Z gory dziekuje.

    P.S. Wygooglalem jeden taki, ale nie zadzialal:( Ma on sluzyc do nauki
    titawki.

  • 2. Data: 2009-05-14 18:14:47
    Temat: Re: Generator m.cz.
    Od: Marcin Stolarski <m...@e...pw.edu.pl>

    On Thu, 14 May 2009 19:05:20 +0200, Jacek <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    >1kHz?
    >Z gory dziekuje.
    >
    >P.S. Wygooglalem jeden taki, ale nie zadzialal:( Ma on sluzyc do nauki

    Ja do klucza kupilem plastikowe pudelko, bateryjke R3 i taki
    przetwornik piezo co ma ten generator juz wbudowany (do dostania w
    sklepie elektronicznym za 3 PLN). Dziala doskonale.

    Marcin
    SQ5FNQ

  • 3. Data: 2009-05-15 03:29:03
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 20:14:47 +0200, Marcin Stolarski napisał(a):

> [...]
    > przetwornik piezo co ma ten generator juz wbudowany (do dostania w
    > sklepie elektronicznym za 3 PLN). Dziala doskonale.

    Dzieki, ale chcialem sobie te 3 tranzystory sam polutowac dla frajdy:)
    Zeby taka pajeczynka na plytce uniwersalnej lezala obok klucza. Niech
    dziecko ma ucieche:)

  • 4. Data: 2009-05-15 06:13:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 May 2009 05:29:03 +0200, Jacek wrote:
    >Dzieki, ale chcialem sobie te 3 tranzystory sam polutowac dla frajdy:)

    A jak wyjdzie tylko jeden ? :-)

    http://en.wikipedia.org/wiki/Phase-shift_oscillator

    tranzystor zamiast wzmacniacza

    A moze lepiej Wien - latwiej bedzie regulowac, albo multiwibrator -
    wyjscie od razu w mostku ..

    >Zeby taka pajeczynka na plytce uniwersalnej lezala obok klucza. Niech
    >dziecko ma ucieche:)

    Znaczy sie atmelek tez moze byc, byle w pajaku ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2009-05-15 06:36:21
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 08:13:38 +0200, J.F. napisał(a):

    > Znaczy sie atmelek tez moze byc, byle w pajaku ? :-)

    Znaczy ma sobie dziecko zobaczyc kolowe elementy, druciki, a nie czarna
    skrzyneczke, ktora dzwieczy:)

  • 6. Data: 2009-05-15 12:50:19
    Od: "p" <...@r...tu>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Multiwibrator

  • 7. Data: 2009-05-15 14:31:29
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 14:50:19 +0200, p napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Multiwibrator

    Dziki za tyle teorii.
    Poczekam na schemat.

  • 8. Data: 2009-05-15 14:40:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Dziki za tyle teorii.
    > Poczekam na schemat.

    Strony Wikipedii ładują sie tak długo, że trzeba czekać?

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2009-05-15 14:46:15
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 14:40:40 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Strony Wikipedii ładują sie tak długo, że trzeba czekać?

    Panie Jerzy, nie mam okularow. Gdzie sa tam podane symbole elementow i ich
    parametry?

  • 10. Data: 2009-05-15 14:51:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,