  • 11. Data: 2009-04-27 22:25:27
    Temat: Re: Głośność wydechu a zachodnia Europa
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Pryzmat" napisał w wiadomości

    > A najbardziej ciesza sie ci ktorym taki wydech podaruje troche rozpalonych
    > i przepalonych elementow druciaka

    takim drutem szkody sobie nie zrobisz,sam to stosowałem w dawnych czasach
    jak na przegląd trzebabyło jechać,dobrze wytłumiało:-)
    Swoją szosą nie na takie cuda łapało się gumy-wkręty,jakieś ostrza,15-to cm
    gwoździe i coś " co zrobiło wielką dziurę,więc co tam taki drucik:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec