  • 1. Data: 2012-12-06 09:23:50
    Temat: Gmail na Androida - "zbyt malo miejsca na dysku"
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Moj Android (najnowszy) wyswietla na pasku informacje "Gmail - zbyt malo
    miejsca na dysku". Po dotknieciu otwiera sie strona z aktualizacja Gmaila
    na Google Play. Aktualizacji nie mozna jednak pobrac, bo... "zbyt malo
    miejsca na dysku". O co moze chodzic? Pamieci systemowej mam wolne 50 MB, a
    na karcie chyba z 8 giga. Przekroczylem jakies limity?

    Sama aplikacja Gmail dziala normalnie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-12-06 10:28:01
    Temat: Re: Gmail na Androida - "zbyt malo miejsca na dysku"
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-12-2012 09:23, Maciek pisze:

> [...]
    > miejsca na dysku". O co moze chodzic? Pamieci systemowej mam wolne 50 MB, a
    > na karcie chyba z 8 giga. Przekroczylem jakies limity?

    chodzi w skrocie o to, ze stockowy android nie umie sobie operacji
    aktualizacji przeprowadzic na karcie pamieci. te 50MB o ktorych piszesz
    musi wystarczyc na: sciagniecie, rozpakowanie i instalacje. z tego co
    wiem to Gmail instaluje sie w telefonie a nie na karcie. najprosciej
    mimo wszystko bedzie chyba poprzenosic kilka aplikacji z telefonu na karte.

  • 3. Data: 2012-12-06 16:24:15
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > to Gmail instaluje sie w telefonie a nie na karcie. najprosciej mimo
    > wszystko bedzie chyba poprzenosic kilka aplikacji z telefonu na karte.

    Mam też problem z za małą pojemnością pamięci telefonu. Teoria jest niestety
    bardziej optymistyczna niż praktyka. Niestety żadna aplikacja którą
    testowałem do przenoszenia nie może mi przenieść żadnego programu na kartę
    tylko wszystko pozostaje w pamięci telefonu. Zawsze mi instalują się
    aplikacje w telefonie a nie na karcie. Telefon to Samsung Galaxy mini. Może
    przy innym telefonie prognozy na przeniesienie są bardziej rokujące niż w
    moim przypadku.

  • 4. Data: 2012-12-06 21:25:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.12.2012 16:24, rageofhonor pisze:

> [...]
    > instalują się aplikacje w telefonie a nie na karcie. Telefon to Samsung
    > Galaxy mini. Może przy innym telefonie prognozy na przeniesienie są
    może byś tak zabrał troszkę "magazynu" fat32 i oddał kawałek karty SD
    androidowi? Roota zrobiłeś?

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-12-06 22:33:22
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca na dysku". O co moze chodzic? Pamieci systemowej mam wolne 50
    > MB, a na karcie chyba z 8 giga. Przekroczylem jakies limity?

    Samsung Galaxy ACE mam to samo. Powywalałem trochę gier i dalej to samo
    Więc usunąłem wszystkie dotychczasowe aktualizacje i olałem gmaila
    ciepłym...
    Używam AquaMail

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2012-12-07 02:20:01
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:50c0ff2b$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

    > może byś tak zabrał troszkę "magazynu" fat32 i oddał kawałek karty SD
    > androidowi? Roota zrobiłeś?

    Roota zrobiłem by zainstalować Firewall (DroidWall). Jak to zrobić by oddać
    kawałek karty androidowi?

  • 7. Data: 2012-12-07 18:21:52
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    On 06-12-2012 22:33, Irokez wrote:
> [...]
    >
    >Samsung Galaxy ACE mam to samo. Powywalałem trochę gier i dalej to samo
    >Więc usunąłem wszystkie dotychczasowe aktualizacje i olałem gmaila

    Ja mam pocztę domyślną od Sony i jest ok. Bierze z karty.

    ____________________________________
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto: http://swiatgta.pl

  • 8. Data: 2012-12-12 15:19:16
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiadomości news:50c0ff2b$0$26689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Roota zrobiłem by zainstalować Firewall (DroidWall). Jak to zrobić by

    Obecnie próbuję przenieść programy na SD aplikacją wymagającą roota.
    http://www.youtube.com/watch?v=UEx2BY-I83s

    ciekaw jestem co z tego wyjdzie bo inne aplikacje które nie potrzebowały
    roota sobie z tym nie radziły

  • 9. Data: 2012-12-12 19:03:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote:
> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=UEx2BY-I83s
    >
    > ciekaw jestem co z tego wyjdzie bo inne aplikacje które nie potrzebowały

    Ale fajnie masz... Tyle rozrywki... Też bym się tak chciał pobawić, ale u
    mnie w dwuletnim iPhone 4 ten sam gmail po prostu działa! Nudne to i bez
    polotu... Po prostu działa :)

  • 10. Data: 2012-12-13 00:35:17
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.12.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Ale fajnie masz... Tyle rozrywki... Też bym się tak chciał pobawić, ale u
    > mnie w dwuletnim iPhone 4 ten sam gmail po prostu działa! Nudne to i bez
    > polotu... Po prostu działa :)

    Jemu też działa, tylko chciałby nowszą wersję. Przemol, masz Siri?

    --
    kakmaratgmaildotcom