  • 1. Data: 2019-03-31 23:50:06
    Temat: Gmail - ustawienia powiadomień
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

    Chcę ustawić tak:
    - jakaś wiadomość (z tych "mało waznych", czyli newsletter itp.) - jedno
    piknięcie jakimś dzwonkiem i cisza (o następnym takim liście nie dostaję infa,
    dopóki nie przyczytam pierwszego)
    - wiadomość ważna (czy priorytetowa, nie wiem czym to się różni) -- (inny
    głośny dzwonek i za każdą nową wiadomością

    Na starym andku i starym gmailu było to proste do ustawienia.
    Jak to zrobić na aktualnym??

  • 2. Data: 2019-04-01 18:51:45
    Temat: Re: Gmail - ustawienia powiadomień
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    r...@k...pl wrote:
    > Szlag mnie trafi z tymi powiadomieniami Gmaila -- nie ogarniam ich menu.

    Strzel zdjecie obrazu (screenshot), wyslij, podaj
    URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

  • 3. Data: 2019-04-01 23:26:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 1 Apr 2019 18:51:45 +0200, w <q7tfj4$59o$1@news.albasani.net>, ? you jump
    on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.i
    nvalid>
    napisał(-a):

    > Strzel zdjecie obrazu (screenshot), wyslij, podaj
    > URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

    Przecież widzisz menu gmaila na swoim phonie :)

    Mam ustawione 1 powiadomienie dla etykiety Wszystkie
    oraz o każdej wiadomości dla Ważne

    Dostaję podwójne powiadomienie o każdej Ważnej wiadomości - jedno z moim
    emailem, drugie z napisem Ważne.

    Da się w ogóle ustawić osobne dźwięki dla etykiet?

  • 4. Data: 2019-04-01 23:34:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    napisał(-a):

    > Strzel zdjecie obrazu (screenshot), wyslij, podaj
    > URL (link do obejzenia), w celu unikniecia "gdyban"

    Zrobiłem zrzut:
    http://i68.tinypic.com/9kvxvm.png

  • 5. Data: 2019-04-03 02:23:25
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    r...@k...pl wrote:
    > http://bit.ly/2YO6Zj0

    Pieronie, masz racje! AndroSraka 'Pie'
    ma jeszcze mniej niz 'Oreo'... i jeszcze
    mniej niz 'Nougat' i zupelmnie mniej jak
    'Marshmallow'... (_CHUJE!_)...

    Wszystko wskazuje na to, ze Cie nie
    poratuje; nawet gdybym mial sie zesrac!

    Jak bys o tym nie zaanonsowal, sam bym
    przeoczyl (ta "KURWOstie").

    Ja mam swoje server'y eMail, Web, etc.
    na ktorych bazuje. Ale w gUUrguła
    kolchozie musze tez widniec; ze wzgledu
    na wznowienia (update's).

    Brachu jak "rozjebiesz" temat, to prosze
    daj tu znac! Niech inne ciecwierze troche
    zakumaja czacze!

    --
    Zajebałowo WIOCHA