  • 1. Data: 2018-12-25 12:54:16
    Temat: Gniazdka goldpin w otworach PCB?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W pewnym projekcie potrzebuję możliwości połączenia dwóch płytek "na
    kanapkę", bez pozostawiania między nimi zbyt dużej przestrzeni.
    Generalnie odległość mi?zy nimi ma być taka, aby zmieściły się tam
    elementy SMD i jakiś akumulatorek li-pol, ale nie większa.

    Standardowe złącza goldpin (na korzystanie z których jestem skazany, bo
    jedna z płytek to gotowy moduł, wyposażony w takie złącze) cechują się
    dość znaczną wysokością, szczególnie po stronie żeńskiego gniazda.

    Wydaje mi się, że kiedyś w internecie widziałem gniazda w formie
    "tulejek", które wlutowywało się bezpośrednio w otwór w PCB, a piny
    męskiego złącza przechodziły przez nie.

    Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

  • 2. Data: 2018-12-25 18:27:59
    Temat: Re: Gniazdka goldpin w otworach PCB?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 25.12.2018 o 12:54, Atlantis pisze:

    > Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

    Szukałem kiedyś czegoś podobnego, ale żeby włożyć lampy Nixie
    bezpośrednio w płytkę, bez podstawek. Jest jeden gość na elektrodzie,
    który sprzedawał takie tulejki-styki do wlutownia, do goldpinów myślę że
    to też będzie pasować. Tylko nie mogę teraz namierzyć tego posta (był w
    kategorii kup/sprzedaj).

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2018-12-25 19:09:10
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Atlantis wrote on 25.12.2018 12:54:
> [...]
    > męskiego złącza przechodziły przez nie.
    >
    > Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

    Zwykłe gniazdo SMD do golpinów się nie nadaje? Piny powinny przechodzić
    przez nie swobodnie na wylot:
    https://static.tme.eu//products_pics/1/8/3/18388c8b5
    2e96fafb5a81e119ea45895/prime_presentation/prime_pre
    sentation_pres_0003.jpg
    Wystarczy tylko nawiercić w płytce otwory, żeby piny mogły się wysunąć.

  • 4. Data: 2018-12-27 09:21:18
    Od: ks <k...@g...com>

    W dniu 2018.12.25 o 12:54, Atlantis pisze:
> [...]
    > męskiego złącza przechodziły przez nie.
    >
    > Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

    potrzebujesz poszukać 'Female Header connector dip', wśród obrazków znajdziesz
    zapewne to, co Cię interesuje. A czy ktoś to u nas sprzedaje, to nie mam
    pojęcia. Teoretycznie dostepne w hurcie na ali, np:
    https://www.alibaba.com/product-detail/2-54mm-Pitch-
    5-Pin-And_60784326283.html?spm=a2700.7724857.normalL
    ist.141.1e3a5c1eeo8BB3

    pozdrawiam Krzysiek

  • 5. Data: 2018-12-27 11:13:10
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

> [...]
    > męskiego złącza przechodziły przez nie.
    >
    > Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

    Precyzyjne są dużo niższe.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 6. Data: 2018-12-31 09:49:02
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Ktoś wie jak to się nazywa i gdzie mogę tego szukać?

    Spróbuj w Wurth - mają choćby bottom entry socket, czyli złącze
    lutujesz od drugiej strony, np to:
    https://katalog.we-online.de/en/em/PHD_2_54_SMT_DUAL
    _SOCKET_HEADER_BOTTOM_ENTRY_6103XX243021

    Pozdrowienia,
    MKi