  • 1. Data: 2017-06-18 20:40:59
    Temat: Gniazdo WM-port - Sony
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    Hejka
    Poszukuje gniazda (tfu) Sony WM-port. To takie szerokie USB, używane w
    odtwarzaczach mp3 co niektórych.
    NWZ-E433 przykładowo.
    Można to dziadostwo gdzieś kupić? To sobie sony wymyśliło gniazdo, niech
    ich...

  • 2. Data: 2017-06-18 23:36:25
    Temat: Re: Gniazdo WM-port - Sony
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-06-18 o 20:40, Jawi pisze:
> [...]
    > odtwarzaczach mp3 co niektórych.
    > NWZ-E433 przykładowo.
    > Można to dziadostwo gdzieś kupić? To sobie sony wymyśliło gniazdo, niech

    Ale co konkretnie chcesz z tego gniazda? USB? Są przejściówki.

  • 3. Data: 2017-06-20 00:14:12
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-06-18 o 23:36, SnCu pisze:

    > Ale co konkretnie chcesz z tego gniazda? USB? Są przejściówki.

    Potrzebuje takie właśnie gniazdo, pod wymianę w urządzeniu. Ale nie mogę
    namierzyć nigdzie

  • 4. Data: 2017-06-20 13:34:15
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2017-06-20 o 00:14, Jawi pisze:

    > Potrzebuje takie właśnie gniazdo, pod wymianę w urządzeniu. Ale nie mogę
    > namierzyć nigdzie

    Hirose to produkuje. Farnell ma w sprzedaży.

  • 5. Data: 2017-06-21 18:27:45
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2017-06-20 o 13:34, Marvin pisze:
    > Hirose to produkuje. Farnell ma w sprzedaży.
    dzięki, pooglądam sobie tam