  • 1. Data: 2012-11-12 19:07:44
    Temat: Godzina dziennie rozmów za półdarmo :)
    Od: bolko <s...@g...com>

    Szanowno grupo

    Szukam jakiegoś taniego rozwiązania pozwlającego przez następne 2-3 miesiące
    rozmawiać codzienie po godzinnie do różnych sieci za półdarmo. (Mam T-mobil na karte
    jest za drogi ale muszę go mieć ze względu na żone).

    Najpierw pomyślałem o Virginie i 19 groszy za minute.
    Ale dzisiaj zobaczyłem reklame Plusa że za 20 złotych można przez pięć dni rozmawiać
    bez ograniczeń z komókami.

    No i teraz nie wiem...
    Co wybrać ... ?
    Jakieś lepsze rozwiązania ?
    Z góry dziekuje za pomoc...

  • 2. Data: 2012-11-12 19:36:46
    Temat: Re: Godzina dziennie rozmów za półdarmo :)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bolko" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Ale dzisiaj zobaczyłem reklame Plusa że za 20 złotych można przez
    >pięć dni rozmawiać bez ograniczeń z komókami.

    przeca w demobilu masz to samo
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/karta/uslugi_obnizajace_koszty

    Ale tylko przez 2 tygodnie ... chyba ze przedluza :-)

    A tak w ogole - jesli ma byc 3 miesiace, to moze ktoras z taryf "fri".

    J.

  • 3. Data: 2012-11-12 20:00:33
    Od: s...@g...com

    > Ale tylko przez 2 tygodnie ... chyba ze przedluza :-)
    >

    > A tak w ogole - jesli ma byc 3 miesiace, to moze ktoras z taryf "fri".

    W Playu umowa na rok

  • 4. Data: 2012-11-13 08:46:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2012 11:00:33 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):

    > W Playu umowa na rok

    Nadal ... bo jesli kolega naprawde potrzebuje ~1800 minut przez 3 miesiace,
    to moze byc najtansza opcja.

    J.