  • 1. Data: 2016-04-27 20:47:05
    Temat: Golf
    Od: t...@p...onet.pl

    dzisiaj właściciel Golfa 4 powiedział mi że jego golf ma cynkowane nadwozie tak jak
    Audi. mam co do tego wątpliwości ale interesuje mnie czy Golf 5 lub 6 ma rzeczywiście
    ocynk? Córka "mendzi" mi o taki samochód stąd moja ciekawość. Za informację bardzo
    dziękuje

  • 2. Data: 2016-04-27 21:30:58
    Temat: Re: Golf
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** t...@p...onet.pl pisze tak:

    > dzisiaj właściciel Golfa 4 powiedział mi że jego golf ma cynkowane
    > nadwozie tak jak Audi.

    a jak cynkowane ma Audi?

    Golf 4 jest nowszy a cynkowane miał już passat B5 od 1996r

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-04-28 08:51:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-27 o 20:47, t...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    ocynk? Córka "mendzi" mi o taki samochód stąd moja ciekawość. Za informację bardzo

    Powiedz że jak zmieni zdanie i będzie chciała jakiś ciekawy samochód to
    jej kupisz ;)

    Lewis

  • 4. Data: 2016-04-29 11:06:54
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu czwartek, 28 kwietnia 2016 08:51:56 UTC+2 użytkownik Lewis napisał:
> [...]
    informację bardzo dziękuje

    > Powiedz że jak zmieni zdanie i będzie chciała jakiś ciekawy samochód to

    pomysły miała takie że mało zawału nie dostałem. Golf jest sensownym wyborem ze
    względu na wielkość , możliwości transportowe i dostępność części. Ma mieć 1.6 l
    benzyna żadnych cudów i bajerów . Tylko ciekawi mnie czy jest ocynkowane nadwozie.
    Od tego zależy jaki rocznik będę obstawał

  • 5. Data: 2016-04-30 10:15:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-04-29 o 11:06, t...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    informację bardzo dziękuje

    > pomysły miała takie że mało zawału nie dostałem.

    Czyli jakie? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2016-05-01 13:48:26
    Od: t...@p...onet.pl

    W dniu sobota, 30 kwietnia 2016 10:15:31 UTC+2 użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał:
> [...]
    > P307 2.0HDi/90
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

    Jaguar, Civic / ten jeszcze trawiłem, Volvo z tych mniejszych

  • 7. Data: 2016-05-02 16:57:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.05.2016 o 13:48, t...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    informację bardzo dziękuje

    > Jaguar, Civic / ten jeszcze trawiłem, Volvo z tych mniejszych

    Czyli lepsze propozycje niż Twoje...