  • 1. Data: 2018-07-20 13:28:39
    Temat: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: a...@g...com

    Dziś jadąc do Szczawnicy dk968 skręcając w Lubienie GoogleMaps i Yanosik nie
    poinformowały o zamkniętej drodze za Lubomierzen (w okolicach Przełęcz Przysłop
    Gorce) aż do Kamienicy.

    Denerwuje mnie to wyjątkowo bo już od wczoraj w mediach gadali o podtopieniach w
    małopolsce.

    Denerwuje w obu tych nawigacjach brak dodawania opcji "zamknięta droga".

    Specjalnie wczoraj na wieczór sprawdzałem na Google Maps a tu się okazało, że droga
    zamknięta jest już od wczoraj.

  • 2. Data: 2018-07-20 14:04:55
    Od: a...@g...com

    Sprawdzam teraz i dalej GoogleMaps prowadzi przez zamknięty odcinek.

    NaviExpert_Traffic uwzględnia zamkniętą drogę i prowadzi przez Limanową.

    Kurde, nie ma to jak "błyskawiczna"
    aktualizacja zamkniętych dróg trwająca parę dni. W sumie to się nie dziwię. Roboty z
    tym "zamykaniem trasy" dużo, później po zamknięciu takiej trasy trzeba ją kiedyś
    "otworzyć", roboty kupę a może strażacy za tydzień wszystko wypompują i udrożnią to
    po co to całe zamieszanie ...

    Endriu

  • 3. Data: 2018-07-20 14:25:10
    Temat: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-07-20 o 13:28, a...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Specjalnie wczoraj na wieczór sprawdzałem na Google Maps a tu się okazało, że droga

    bębnili o tym wczoraj w TV, ja jutro jadę do szczawnicy i miałem właśnie
    jechać 968 ale pojade na nowy targ

    aczkolwiek w TV mówili że droga jest przejezdna tylko że jednym pasem

  • 4. Data: 2018-07-20 16:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

> [...]
    > takiej trasy trzeba ją kiedyś "otworzyć", roboty kupę a może
    > strażacy za tydzień wszystko wypompują i udrożnią to po co to całe

    Tak na moje to powinno to po prostu działac na zasadzie wspolpracy
    developerów navi ze słuzbami. A czy działa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 5. Data: 2018-07-20 21:46:13
    Od: a...@g...com

    > Tak na moje to powinno to po prostu działac na zasadzie wspolpracy
    > developerów navi ze słuzbami. A czy działa?

    Tak działa, że dzisiaj na wieczór dalej na Google Maps droga otwarta ...
    Na NE Trafic z Mszany Dolnej do Kamienicy musisz jechać przez Tymbark ...

    Powiem pierwszy raz w historii moich wojaży Google Maps i Yanosik zawiedli mnie po
    całości.

    Endriu

  • 6. Data: 2018-07-21 00:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a...@g...com ...

> [...]
    > Tymbark ...
    >
    > Powiem pierwszy raz w historii moich wojaży Google Maps i Yanosik

    Pytanie czyja wina i komu powinno zalezec...
    Tak na moje to obu stronom po równo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 7. Data: 2018-07-21 01:22:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik a...@g...com ...

    > Pytanie czyja wina i komu powinno zalezec...
    > Tak na moje to obu stronom po równo.

    Dziwię się, że nie jest to zrobione programowo, z użyciem crowdsourcing.
    Dla przykładu: gostek dostaje wyznaczoną drogę przez odcinek X,
    po czym nie jedzie tym odcinkiem tylko podejrzanie omija go jadąc
    ciągle do tego samego celu. Dwie trzy próby tego typu i odcinek X
    staje się nieprzejezdny. Robią to już przy malowaniu żółtych i czerwonych
    stref w korkach ulicznych, więc czemu by nie na odcinkach zamkniętych.
    Potem, po otwarciu odcinka, wystarczy że ktoś jeden tamtędy przejedzie
    z googlem w ręce i droga staje się otwarta...

  • 8. Data: 2018-07-21 07:41:44
    Od: p...@g...com

    Fantasta ;-) zgłaszasz google na ich stronie oni czekają na podobne zgłoszenia i
    wtedy weryfikują. To trwa kilka dni w Hamburgu a na jakimś zadupiu w Polsce pewnie
    jeszcze dłużej. Zarządca drogi powinien to zgłaszać ale widocznie ma to w dupie.
    Powiesi na lokalnej stronce i tyle.

  • 9. Data: 2018-07-21 10:53:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello przemek,

    Saturday, July 21, 2018, 7:41:44 AM, you wrote:

> [...]
    > jakimś zadupiu w Polsce pewnie jeszcze dłużej. Zarządca drogi
    > powinien to zgłaszać ale widocznie ma to w dupie. Powiesi na lokalnej stronce i

    Nie trwa to paru dni jeśli zgłoszenie pochodzi od osoby wiarygodnej,
    czyli takiej, która systematycznie edytuje.

    W Opolu niedawno zamknęli dla ruchu plac Kopernika - w Google Maps
    zmiany były widoczne w dniu zamknięcia.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2018-07-21 11:29:09
    Od: a...@g...com

    > Fantasta ;-) zgłaszasz google na ich stronie oni czekają na podobne zgłoszenia

    Ja to bym może i zgłosił tą zamkniętą drogę, ale nie wiem gdzie i jak. Jak stanąłem,
    pod szlabanem i zacząłem szukać na navi objazdu to podjechało w międzyczasie z 5
    samochodów. 3/4 z nic waliło na darmowym Google Maps i Yanosiku (Ludzie z Gdańska,
    Warszawy, Bydgoszczy cała Polska). Pewnie walili tak od wczoraj.

    Jak dla mnie wczasach gdzie smartfon to jest twoim permamentnym inwigilatorem,
    służącym do zbierania danych przez wszelakiej maści brudnych polityków i służby
    specjalne brak możliwości szybkiego dodania pier...olonej trywialnej informacji o
    zamkniętej drodze to jakaś ku...wa kpina.

    Endriu