  • 1. Data: 2023-09-05 14:49:19
    Temat: Google Nest Mini
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ma ktoś ten głośniczek.
    Kilka lat działał i nic nie ruszałem. Przypadkiem pytając Barda (AI)
    zdradził, że od 2 września wspierany jest język polski. Chyba nakłamał.

    Nie chciał przejść na polski. Zainstalowałem w telefonie nowy Google
    Home, zresetowałem głośnik i teraz już kompletnie martwy. Pozostaje w
    oczekiwaniu na połączenie z telefonem i gada po hiszpańsku, aby go
    skonfigurować.

    Konfiguracja przebiega prawidłowo do momentu wyboru sieci, języka (i tak
    nie ma do wyboru nadal polskiego) i po tym wszystkim Google Home
    twierdzi, że nie widzi już głośnika (sieć ta sama).

    Komuś to działa z nowym GH?

    Robert