  • 1. Data: 2020-01-10 20:21:05
    Temat: Google lens
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Co brakuje Samsungowi J5, który ma Androida 7, że nie można zainstalować
    Obiektywu Googla?
    https://lens.google.com

    Robert

  • 2. Data: 2020-01-11 02:32:53
    Temat: Re: Google lens
    Od: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Co brakuje GamGunS'owi J5, który ma androSrake 7, że nie można zainstalować
    > obiektywu gUUrguly?

    Tam wszystko jest wyjasnione!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 3. Data: 2020-01-11 13:30:55
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/01/2020 20:21, Robert Wańkowski wrote:0
    > Co brakuje Samsungowi J5, który ma Androida 7, że nie można zainstalować
    > Obiektywu Googla?
    > https://lens.google.com

    A jest już oficjalnie? Przez czas testowani mieli udostepniać tylko
    wybranym osobom na wybrane modele.

  • 4. Data: 2020-01-11 20:34:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-11 o 13:30, heby pisze:
    > On 10/01/2020 20:21, Robert Wańkowski wrote:0
    >
    > A jest już oficjalnie? Przez czas testowani mieli udostepniać tylko
    > wybranym osobom na wybrane modele.

    Co to znaczy oficjalnie?
    W Motoroli G5 jest to natywne w aparacie.
    Ja w Galaxy A50 i A40 pobrałem ze sklepu Play. Działa jako osobna
    aplikacja i dodała się w Zdjęciach Google.

    Robert