  • 1. Data: 2020-01-13 11:31:13
    Temat: Google - zmiana hasła
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Czy to jakaś ogólna akcja czy Googiel tylko na mnie się zawziął? Otóż od
    rana w telefonie powitał mnie komunikat od Google - "na twoim koncie
    odkryto podejrzany ruch, sprawdź aktywność", klikam, kolejne okna nic
    nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza zmiany hasła. konto jest
    i pozostaje zablokowane  Co robić gdy nie chcę tego hasła zmieniać?

  • 2. Data: 2020-01-13 11:58:21
    Temat: Re: Google - zmiana hasła
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-01-13 o 11:31, Trybun pisze:

> [...]
    > nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza zmiany hasła. konto jest
    > i pozostaje zablokowane  Co robić gdy nie chcę tego hasła zmieniać?

    Nie zmieniaj. Jak domniemuję, konto zostanie zablokowane.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2020-01-13 12:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >okna nic nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza zmiany
    >hasła. konto jest i pozostaje zablokowane Co robić gdy nie chcę tego

    Zmien dwa razy :-)

    Ale ... moze wlasnie warto zmienic ?

    J.

  • 4. Data: 2020-01-13 12:26:54
    Temat: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CaerSobreUnÁrbol " napisał w wiadomości grup
    Trybun wrote...

    >Te qurwoły NATOwskie praktykują od dawna
    >metodę "wyciągnięcia" numeru telefonu za
    >pomocą wmuszenia dwustopniowej auten-
    >tyfikacji. Wyłudzą numer telefonu - mają cię
    >w garsci!
    >NATO WON!

    Ale to Google, nie NATO.

    Multum kont gmail zalozylem z telefonu ... ale nie podajac numeru.
    Znaja moj numer, czy nie ? Telefon niby sam nie zna swojego numeru.

    W sumie ... jakby tak skorelowac dzwoniacych i odbierajacych, a potem
    zobaczyc pod jaki nr dzwonil.
    Tylko w skali calego swiata ... troche duzo tych jednoczesnych rozmow
    chyba ...

    Albo najprosciej - telefon zadzwoni pod jakis numer, nawet nie bedzie
    rozmowy, a juz wiadomo kto dzwonil.

    J.

  • 5. Data: 2020-01-13 13:56:58
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 11:58, Liwiusz pisze:

    > Nie zmieniaj. Jak domniemuję, konto zostanie zablokowane.

    Już zostało zablokowane. Próba zalogowania przenosi na stronę zmiany
    hasła. I co dalej?

  • 6. Data: 2020-01-13 13:58:18
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 12:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zmien dwa razy :-)
    >
    > Ale ... moze wlasnie warto zmienic ?
    >

    > J.

    To nie takie proste, mam sporo urządzeń z tym hasłem. Poza tym, czy to
    nie trochę podejrzany ten monit o zmianę hasła? Bezpieczniej by chyba
    było założyć kompletnie nowe konto?

  • 7. Data: 2020-01-13 14:01:01
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 12:07, "CaerSobreUnÁrbol"
    <c...@i...net.info.site.invalid> pisze:
> [...]
    > metodę "wyciągnięcia" numeru telefonu za
    > pomocą wmuszenia dwustopniowej auten-
    > tyfikacji. Wyłudzą numer telefonu - mają cię

    Won, tylko co oni mają do mojego telefonu...

  • 8. Data: 2020-01-13 14:33:46
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Jan 2020 13:56:58 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e1c6918$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    od Trybun <M...@j...ru> :

    >Już zostało zablokowane. Próba zalogowania przenosi na stronę zmiany
    >hasła. I co dalej?

    Próbowałeś się logować z komputera stacjonarnego(najlepiej nie zawierającego
    wirusów/trojanów)?
    Może to nie Google, a jakiś malware?

  • 9. Data: 2020-01-13 14:37:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza zmiany hasła. konto jest
    > i pozostaje zablokowane  Co robić gdy nie chcę tego hasła zmieniać?

    Po co w te linki wlazłeś?
    Trzeba było zamknąć przeglądarkę i indywidualnie otworzyć, zalogować się.

    --
    animka

  • 10. Data: 2020-01-13 15:37:57
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 14:33, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od Trybun <M...@j...ru> :

    > Próbowałeś się logować z komputera stacjonarnego(najlepiej nie zawierającego

    Na wszystkich urządzeniach z tym Googlowskim kontem dostęp został
    zablokowany, wszędzie tok odblokowania podobny - monit o zmianę hasła -
    "ze względu na podejrzane działania na tym koncie w celu bezpieczeństwa
    proszę zmienić hasło na inne".