  • 11. Data: 2020-01-13 15:38:37
    Temat: Re: Google - zmiana hasła
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 14:37, Animka pisze:

    > Po co w te linki wlazłeś?
    > Trzeba było zamknąć przeglądarkę i indywidualnie otworzyć, zalogować się.

    Ogólnie nie zwracam uwagi na jakieś propozycje zmian. Tu telefon nie
    dawał wyboru -  "aby się zalogować skonfiguruj konto".

  • 12. Data: 2020-01-13 15:40:54
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Jan 2020 15:37:57 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5e1c80c5$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    od Trybun <M...@j...ru> :

    No to nie masz wyjścia, musisz zmienić.

  • 13. Data: 2020-01-13 15:59:01
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 15:40, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 13 Jan 2020 15:37:57 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <5e1c80c5$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    > od Trybun <M...@j...ru> :

    > No to nie masz wyjścia, musisz zmienić.

    Na to wygląda.. Zastanawiam się jeszcze czy zmieniać czy w ogóle nie
    lepiej otworzyć nowe konto..

  • 14. Data: 2020-01-13 18:30:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-13 o 15:37, Trybun pisze:

> [...]
    > zablokowany, wszędzie tok odblokowania podobny - monit o zmianę hasła -
    > "ze względu na podejrzane działania na tym koncie w celu bezpieczeństwa

    Dlatego, że przedtem albo potem logowałeś się z innego urządzenia.
    Mialam taka sytuację i po prostu zignorowałam. Weszłam z przeglądarki na
    nowo i nie musiałam zmieniac hasła.

    --
    animka

  • 15. Data: 2020-01-13 18:31:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-13 o 15:59, Trybun pisze:

    > Na to wygląda.. Zastanawiam się jeszcze czy zmieniać czy w ogóle nie
    > lepiej otworzyć nowe konto..

    Zmieniając możesz potwierdzic jako nowe to samo jakie miałeś.

    --
    animka

  • 16. Data: 2020-01-13 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

> [...]
    > kolejne okna nic nie wyjaśniają doprowadzają tylko do formularza
    > zmiany hasła. konto jest i pozostaje zablokowane  Co robić gdy nie

    moja mama mowiła mi ze dzis youtube kazał jej zmienic hasło... Jeszcze
    nie sprawdzałem co tam poklikała...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 17. Data: 2020-01-13 21:14:51
    Temat: Re: USraelski qurwoł gUUgoł - zmiana hasła
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Zmieniając możesz potwierdzic jako nowe to samo jakie miałeś.

    Ale przysmerfowała, ze Flintston sie posrał!

    BZDURA, jakiej jeszcze nigdzie nie napisano!

    Nawet po 50'tej zmianie hasla, gUUrguła nie
    pozwoli uzyc zadnego z 49'ciu wczesniej uzy-
    tych!

    --
    CaerSobreUnÁrbol http://bit.ly/2Nus2SB

  • 18. Data: 2020-01-13 21:27:35
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Animatorka wrote:
    > Dlatego, że przedtem albo potem logowałeś się z innego urządzenia.
    > Mialam taka sytuację i po prostu zignorowałam. Weszłam z przeglądarki na
    > nowo i nie musiałam zmieniac hasła.

    Nie mośkuj bałachem, bo szczury i myszy
    dostana dyspepsji!

    Zacznij od tego: http://bit.ly/2tZts1C

    --
    CaerSobreUnÁrbol http://bit.ly/2Nus2SB

  • 19. Data: 2020-01-13 21:50:00
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid>

    Trybun wrote:
    > To nie takie proste, mam sporo urządzeń z tym hasłem. Poza tym, czy to
    > nie trochę podejrzany ten monit o zmianę hasła? Bezpieczniej by chyba
    > było założyć kompletnie nowe konto?

    Nie kwekaj, gorsze jest jak krowa nasra do studni!

    Podrozowales troche po swiecie? Napewno nie bo
    bys inaczej podszedl do znikomego problemiku!

    Wal tu: http://bit.ly/35Laqt7 zapodaj adres
    do odzyskiwania konta (lub czuwania nad bez-
    pieczenstwem). Oczywiscie musisz posiadac
    inne konto (obojetnie gdzie). Na to "inne"
    konto uzyskasz wiadomosci o ewentualnych
    probach wdarcia sie przez niepowolanych na
    gUUrgulowskie eMailKonto, poza tym mozliwosc
    odblokowania konta, etc....

    --
    CaerSobreUnÁrbol http://bit.ly/2Nus2SB

  • 20. Data: 2020-01-14 01:19:29
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-13 o 21:14, CaerSobreUnÁrbol pisze:

    > Ale przysmerfowała, ze Flintston sie posrał!
    >
    > BZDURA, jakiej jeszcze nigdzie nie napisano!
    >
    > Nawet po 50'tej zmianie hasla, gUUrguła nie
    > pozwoli uzyc zadnego z 49'ciu wczesniej uzy-
    > tych!

    Tylko raz się z tym gimnastykowałam. A tak poza tym to Łaski mi nie
    robią,tylko ja im.
    Niech spadają na drzewo cwaniaki.

    --
    animka