  • 51. Data: 2020-01-18 00:19:40
    Temat: Re: Google - zmiana hasła
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-01-17 o 16:30, Liwiusz pisze:

    > Pewnie coś związanego fizycznie z daną osobą, jakieś odciski, tęczówki i
    > tym podobne kombinacje tych metod.

    A jak sprawdzisz że te dobre dane tęczówki, odcisku palca pochodzą
    faktycznie z czytnika a nie komputera udającego czytnik?
    Na odległość oczywiście.
    A co do prostych haseł, do niedawna była moda na wymuszaniu na
    użytkownikach skomplikowanych haseł składających się z dużych
    i małych liter, cyfr i mających odpowiednią długość do tego
    dla bezpieczeństwa systematycznie zmieniana na inne równie
    trudne do zapamiętania. W efekcie pracownicy w biurze naklejali
    na biurku (pod klawiaturą coby się w oczy nie rzucało) karteczki
    na których dopisywali aktualne hasła. Jak to było do pracy zdalnej
    to karteczki nosili w portfelu lub torebce. Nie było to bezpieczniejsze
    od słynnych haseł takich jak" haslo, qwerty, czy 123456.