  • 11. Data: 2019-02-10 00:00:02
    Temat: Re: Gotowy składak
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-10 o 1:08, Borneq pisze:

    > a może jakiś inny stary i7 -> HP?
    > Jak mają się stare i7 do nowych i5?

    Możesz kupić bez systemu i bez tego co Ci nie pasuje.
    http://www.sck.pl/product/HP-Compaq-8200SFF-Elite-Ci
    7-I7-2600-3-4GHz-8GB-240GB-SSD-DVD-Windows10-Prof64-
    PL-3-lata-gwarancji/?id=43516

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-02-10 00:08:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

  • 13. Data: 2019-02-10 00:34:52
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    > wpisz na allegro i7 2600. w wynikach wybierz della, albo coś co "z
    > nazwy" Ci się spodoba. Jak czegoś w nim nie będzie co jest potrzebne -
    > dokupisz
    >
    > ToMasz
    A może BigComp?

    https://allegro.pl/uzytkownik/bigcomp/komputery-stac
    jonarne-486?order=m&bmatch=baseline-n-ele-1-5-0131

    Mają taki mocny sprzęt w dobrych cenach, że mam nadzieję że to nie oszustwo.

  • 14. Data: 2019-02-10 22:05:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.02.2019 o 00:08, Borneq pisze:

    > a może jakiś inny stary i7 -> HP?
    > Jak mają się stare i7 do nowych i5?
    w google wpisz nazwę procesora i słowo passmark. dostaniesz linka do
    strony na której są testy. z testów możesz wiele wywnioskować. jeszcze
    jedno. komputer o którym wspominam kosztuje 1000zł. Ile będzie kosztował
    nowy komp z i5?
    ale oczywiście rób jak uważasz, ja tylko poddaje propozycje pod rozwagę.
    Sprawdzoną przeze mnie w co najmniej 2 działających egzemplarzach

    ToMasz

  • 15. Data: 2019-02-11 11:27:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2019-02-09 o 21:12, Borneq pisze:
> [...]
    > Chcę standardowy (kiedyś to była np. płyta Gigabyte GA-H77M-D3H), nie
    > żaden Lenovo, który nie jest opisany w internecie i niestandardowo

    Prosta sprawa - bez szaleństw typu procesory i7 a jednocześnie nie
    pozbawiać się nowinek technicznych typu USB 3.1 itd. Czyli jak dla mnie
    jedyne za co warto wyłożyć ekstra kasę to w miarę nowoczesna płyta główna.