  • 1. Data: 2018-01-19 22:28:56
    Temat: Gra
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dla tych co lubia grać. Do pobrania do jutra.
    http://technowinki.onet.pl/carmageddon-tdr-2000-do-p
    obrania-za-darmo-na-pc/8473zr

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-01-21 15:10:50
    Temat: Re: Gra
    Od: pinokio <p...@n...adres.pl>

    W dniu 19.01.2018 o 22:28, Animka pisze:
    > Dla tych co lubia grać. Do pobrania do jutra.
    > http://technowinki.onet.pl/carmageddon-tdr-2000-do-p
    obrania-za-darmo-na-pc/8473zr

    Satanistyczna gra, najpierw ktoś gra całe dnie, potem wsiada do
    samochodu i...

  • 3. Data: 2018-01-21 19:32:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 15:10, pinokio pisze:
    obrania-za-darmo-na-pc/8473zr

    > Satanistyczna gra, najpierw ktoś gra całe dnie, potem wsiada do
    > samochodu i...

    To chyba jakiś satanista musiał tę grę udostępnić za darmo.
    Nigdy mnie gry komputerowe nie interesowały. Pewnie dlatego, że za
    wcześnie się urodziłam.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-01-21 20:30:02
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 21 Jan 2018 15:10:50 +0100
    doszła do mnie wiadomość <p4271a$2mb$1@node2.news.atman.pl>
    od pinokio <p...@n...adres.pl> :
    obrania-za-darmo-na-pc/8473zr

    >Satanistyczna gra, najpierw ktoś gra całe dnie, potem wsiada do
    >samochodu i...
    ...i nic.
    Rozjeźdżanie ludzi to ulubiony sport nazioli, oszołomów religijnych, pijaków i
    chorych
    psychicznie.
    Raduj się, pinokio:
    https://www.youtube.com/watch?v=CSGIBeVSTkc

  • 5. Data: 2018-01-21 21:15:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 20:30, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > ...i nic.
    > Rozjeźdżanie ludzi to ulubiony sport nazioli, oszołomów religijnych, pijaków i

    I to jeszcze onet reklamuje, zamieszcza linki do pobrania do takich gier.
    Koszmar po prostu.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-01-21 21:36:55
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 21 Jan 2018 21:15:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5a64f6ae$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    od Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> :

    >I to jeszcze onet reklamuje, zamieszcza linki do pobrania do takich gier.
    >Koszmar po prostu.

    Zrozumiałaś to, co napisałem?
    Nie, przeczytaj jeszcze raz.
    A potem wskocz na miotłę i leć na sabat.

  • 7. Data: 2018-01-21 21:37:10
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 21 Jan 2018 21:15:53 +0100, Animka wrote:

    obrania-za-darmo-na-pc/8473zr

    > I to jeszcze onet reklamuje, zamieszcza linki do pobrania do takich gier.
    > Koszmar po prostu.

    Onet i Animka, nie zapominajmy o tym!

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 8. Data: 2018-01-22 00:29:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-21 o 21:36, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    >
    > Zrozumiałaś to, co napisałem?
    > Nie, przeczytaj jeszcze raz.
    > A potem wskocz na miotłę i leć na sabat.

    Sam se wskocz:D
    Tak napisałeś przecież:
    Rozjeźdżanie ludzi to ulubiony sport nazioli, oszołomów religijnych,
    pijaków i chorych
    psychicznie.
    To zrozumiałam, że ta gra taka jest.
    Eot, bo ja sie na grach i twoich miotłach nie znam. Ty latasz na
    miotłach to jesteś w tym lataniu doświadczony :D
    Poleć z kolegą :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2018-01-22 20:04:39
    Od: pinokio <p...@n...adres.pl>

    W dniu 22.01.2018 o 00:29, Animka pisze:
    > Tak napisałeś przecież:
    > Rozjeźdżanie ludzi to ulubiony sport nazioli, oszołomów religijnych,
    > pijaków i chorych
    > psychicznie.

    Najpierw młody gracz gra godzinami każdego dnia non stop. A potem wsiada
    do rzeczywistego samochodu i w czasie jakiegoś ułamka sekundy może mieć
    nie ten odruch co trzeba.