  • 1. Data: 2020-03-26 23:21:40
    Temat: Gra telewizyjna.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nazywa się Soundic. Ma z 45 lat. Znaleziona kilka lat temu na złomie w kaluzy z
    błotem. Wypucowalem ja wtedy i dzisiaj złożyłem i włączyłem. Działa. Ma jednak wadę.
    Pracuje na 1 kanale tv. Przewód od konsoli do tv ma że dwa metry. Obraz z żyleta ma
    niewiele wspólnego. Dostrajanie nic nie daje. W konsoli jest AY-3-8610. Ale z
    aplikacją zalecana przez producenta płytka ma niewiele wspólnego. Robił ktoś ze
    starych fachowców wyjście monitorowe w takiej, podobnej konsoli?

  • 2. Data: 2020-03-27 17:52:41
    Temat: Re: Gra telewizyjna.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >płytka ma niewiele wspólnego.
    >Robił ktoś ze starych fachowców wyjście monitorowe w takiej, podobnej

    A nie lepiej wyrzucic, i ewentualnie kupic sobie cos nowszego ?

    Wnukom chcesz pokazac gry swojej mlodsci ... ktorych nawet nie miales
    ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-03-27 18:54:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/03/2020 23:21, Zenek Kapelinder wrote:
    > W konsoli jest AY-3-8610.

    Ten scalak (chyba) nie ma composite wprost, ale:

    1) skoro ma modulator to pewnie to composite zostało ręcznie zrobione
    przed modulatorem, trzeba sprawdzić co wochodzi w modulator i tam się wpiąc

    2) Wygląda na to że trzeba odpowiednio połaczyć kilka pinów:

    https://i.servimg.com/u/f84/11/58/87/12/screen10.jpg

  • 4. Data: 2020-03-27 19:55:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zgadles JF. Jestem pewny że wnukowi się spodoba. Kilka razy dostał ode mnie
    starodawne zabawki. Bilard, taki co się wystrzeliwuje kulkę i ona pomiędzy gwoździami
    leci i wpada na dole do punktowanych przegródek jest od jakiegoś czasu jedną z
    większych atrakcji na dziecięcych imprezach. To że teraz dzieci mają inne zabawki,
    którymi bawią się tylko chwilę, i stwierdzenie że stare teraz do niczego się nie
    nadają jest błędne.

  • 5. Data: 2020-03-27 20:13:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robiłeś to heby czy tylko na podstawie schematu dajesz rady?

  • 6. Data: 2020-03-27 20:16:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/03/2020 20:13, Zenek Kapelinder wrote:
    > Robiłeś to heby czy tylko na podstawie schematu dajesz rady?

    A) wyciagałem composite z wielu różnych urządzeń z modulatorem.
    Zazwyczaj wymaga to wpięcia się przed modulator, czasami jakiś dzielnik,
    kondensator etc. ale często wprost działało.

    B) Tej nie miałem. Miałem ze dwie na AY ale innym, który na nodze miał
    composite wprost, bodaj 8xxx.

    Jeśli więc szukasz praktyka który miał dokładnie ten typ gry, ten sam
    problem i tą samą potrzebę to znam w PL jednego ale myślę że też go znasz.

  • 7. Data: 2020-03-27 22:09:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Mar 2020 11:55:05 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > zabawki, którymi bawią się tylko chwilę, i stwierdzenie że stare
    > teraz do niczego się nie nadają jest błędne.

    Akurat tamte to IMO slabe byly.

    Ale takiego prawdziwego pinballa/flippera to bym chcial miec.

    J.

  • 8. Data: 2020-03-27 22:16:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chcesz mieć bo jak byś chciał to byś miał.

  • 9. Data: 2020-03-28 14:34:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie chcesz mieć bo jak byś chciał to byś miał.

    Nie ma to jak bolesna prawda:D

  • 10. Data: 2020-03-28 20:12:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=99eaq5lvIxU