  • 11. Data: 2018-09-15 14:26:37
    Temat: Re: Grafika w Ryzenach
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-14 o 10:35, miab pisze:

    > W skrócie można powiedzieć że są na poziomie najtańszych kart i na
    > pewno zdecydowanie mocniejsze od zintegrowanego Intela. Chyba nawet
    > Intel planował je dodawać do niektórych swoich procków.
    > Tu jakieś porównanie:
    > https://www.youtube.com/watch?v=l5ucFAUqhgg
    >
    > miab

    Najtańsze to chyba pojecie dość względne..? Czym właściwie się
    charakteryzują karty np Nvidii, biorąc pod uwagę wydajność w grach -
    chodzi o wyższy nr czy coś innego? Czy np taka GT 730 jest na pewno
    słabsza od GT 1010?

  • 12. Data: 2018-09-15 15:35:21
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 15-09-2018 o 14:26, Trybun pisze:

> [...]
    > charakteryzują karty np Nvidii, biorąc pod uwagę wydajność w grach -
    > chodzi o wyższy nr czy coś innego? Czy np taka GT 730 jest na pewno

    Najtańsze z bieżącej produkcji, a nie z prehistorii czy zmiotków
    magazynowych.

    miab

  • 13. Data: 2018-09-19 11:39:49
    Od: Doxent <d...@g...pl>

    > Czyli wygląda na to że ta zintegrowana jest wydajniejsza od mojej
    > obecnej zewnętrznej GT 240.. A w jej przypadku wszystkie posiadane

    Od niej nawet Intel ma szybszą grafikę w nowych prockach.

  • 14. Data: 2018-09-19 14:18:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-15 o 15:35, miab pisze:

    > Najtańsze z bieżącej produkcji, a nie z prehistorii czy zmiotków
    > magazynowych.
    >
    > miab

    Pozostaje tylko mieć nadzieję że producenci kart nie idą drogą przemysłu
    motoryzacyjnego, sprzętu RTV itd.

  • 15. Data: 2018-09-19 14:20:34
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-19 o 11:39, Doxent pisze:

    > Od niej nawet Intel ma szybszą grafikę w nowych prockach.

    Czyli jeżeli chodzi o grafikę to nie ma się co szarpać i kupować nowego
    kompa z np GT 710, za 2500zł, która parametry ma wcale nie lepsze od
    mojej GT240, a kupić jakąś maszynę używaną z zintegrowana grafiką za
    kwotę do 1000zł? Pytanie może laickie, ale jakoś nigdy mi się nie
    zdarzyło używać kompa z zintegrowaną grafą, tak że nie znam możliwości.
    Co można wyczytać w necie to to że do gier wskazana jest jednak
    zewnętrzna karta.

  • 16. Data: 2018-09-19 15:50:42
    Od: Doxent <d...@g...pl>

> [...]
    > zdarzyło używać kompa z zintegrowaną grafą, tak że nie znam możliwości.
    > Co można wyczytać w necie to to że do gier wskazana jest jednak

    710 nie ma najmniejszego sensu w dzisiejszym sprzęcie. Ba nawet 1030 nie
    ma. Te karty są po to gdy padnie komuś w kompie z jakimś starym
    Core2Duo. Albo ktoś potrzebuje podłączyć 2 monitory do biura a płyta nie
    zapewnia 2 wyjść.

  • 17. Data: 2018-09-19 23:34:34
    Od: s...@g...com

    On Friday, 14 September 2018 16:39:05 UTC+1, Doxent wrote:

    > Z tego co widziałem na YT to poziom mniej więcej GTX 550/650. Czyli do
    > gier które mają ok 8-10 lat powinny dawać radę. O graniu w AAA po 2015
    > zapomnij w FHD, 720p może jeszcze w 30fps da radę.

    przeciez juz nawet BF1- oidp- z vulkanem dzialal dobrze na tych kartach w 1080p (w 30
    klatkach na sekunde, srednie badz wysokie ustawienia). OIDP.

  • 18. Data: 2018-09-21 15:07:59
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-09-19 o 15:50, Doxent pisze:

> [...]
    > nie ma. Te karty są po to gdy padnie komuś w kompie z jakimś starym
    > Core2Duo. Albo ktoś potrzebuje podłączyć 2 monitory do biura a płyta

    A nie po to aby godnie zastąpić to co oferuje grafika zintegrowana?
    Przecie na zdrowy rozum nie może być tak że dodatek za 100-300zł tylko
    spowolni komputer, że pogorszy parametry grafiki..