  • 1. Data: 2018-08-01 20:17:21
    Temat: Grafiki z epoki deko minionej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Napewno paru z was pamięta jeszcze czasy sprzed paru lat :) Trzeba do
    kompa na płycie Asrock N68C-GS z prockiem Athlon II X2 250 3000 dokupić
    możliwie dobrą kartę graficzną, a w każdym razie lepszą niż obecna
    nvidia GT220. Zasilacz wyrobi, ma nominalną moc 500W. Co byście
    proponowali?
    Ja nie grywam i w związku z tym mam marne pojęcie o tym sektorze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-08-02 20:04:14
    Temat: Re: Grafiki z epoki deko minionej
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Aug 2018 20:17:21 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > proponowali?
    > Ja nie grywam i w związku z tym mam marne pojęcie o tym sektorze.

    PS. Kupiłem Asus gtx 750ti 2GB. Za 350 zet. A teraz powiedzcie czy
    dobrze zrobiłem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-08-03 09:46:05
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    net...

    > PS. Kupiłem Asus gtx 750ti 2GB. Za 350 zet. A teraz powiedzcie czy
    > dobrze zrobiłem :)

    Skoro nie grywasz, to co ma robić ta karta?

    Przed kilkoma laty używałem GTX 750Ti z C2D E8400 i uważam, że był to dobry
    wybór: np do takiego Skyrima procesor wystarczał a dzięki karcie mogłem
    ustawić wszystkie opcje na max. Athlon II X2 jest słabszy, ale przynajmniej
    nie będziesz narzekał na kartę :)

    Jak dla mnie wybór OK

  • 4. Data: 2018-08-03 09:55:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2018 09:46:05 +0200, zhbick napisał(a):

    > Skoro nie grywasz, to co ma robić ta karta?
    To nie mój komp :) Tylko pewnego młodego.

> [...]
    > ustawić wszystkie opcje na max. Athlon II X2 jest słabszy, ale przynajmniej
    No i o to chodziło, żeby wydoić procek do oporu.
    Dzięki za opinię.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-08-04 21:20:52
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > PS. Kupiłem Asus gtx 750ti 2GB. Za 350 zet. A teraz powiedzcie czy
    > dobrze zrobiłem :)

    Chyba nie. Do gier to ma być?

  • 6. Data: 2018-08-05 00:11:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 4 Aug 2018 21:20:52 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

    > Chyba nie. Do gier to ma być?

    Tak. Główna zasada doboru karty polega na tym że ma wyczerpać możliwości
    istniejącego procka. Jednocześnie nie może być za dobra bo procek nie
    obsłuży a cena rośnie.
    Za rok czy dwa komp będzie miał wymienioną płytę na coś z i7 i wtedy się
    pomyśli nad lepszą kartą :)
    --
    Jacek
    I hate haters.