  • 1. Data: 2017-10-18 21:45:55
    Temat: Grawitacja nie istnieje
    Od: 4...@g...com

    Przedmioty spadaja bo po prostu sa ciezkie. Takie jest stanowisko takich jednych z
    towarzystwa plaskiej ziemi.

  • 2. Data: 2017-10-20 08:57:46
    Temat: Re: Grawitacja nie istnieje
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > Przedmioty spadaja bo po prostu sa ciezkie. Takie jest stanowisko takich jednych z
    towarzystwa plaskiej ziemi.

    Ameryki toś chłopie nie odkrył, od dawna to przecież było wiadomo.

  • 3. Data: 2017-10-20 10:19:08
    Od: test <t...@t...org>

    W dniu Wed, 18 Oct 2017 12:45:55 -0700, użytkownik 4kogutek44 napisał:

    > Przedmioty spadaja bo po prostu sa ciezkie. Takie jest stanowisko takich
    > jednych z towarzystwa plaskiej ziemi.

    Jak tłumaczą znany fakt, że te przedmioty spadają tylko w kierunku -
    płaskiej oczywiście - ziemi? ;)

  • 4. Data: 2017-10-20 13:05:52
    Od: 4...@g...com

    A widziales zeby cos po skosie spadalo? To ze spadaja pionowo wynika z definicji
    spadania.

  • 5. Data: 2017-11-09 13:00:01
    Od: d...@g...com

    W dniu środa, 18 października 2017 21:45:55 UTC+2 użytkownik 4...@g...com
    napisał:
    >Grawitacja nie istnieje
    >Przedmioty spadaja bo po prostu sa ciezkie. Takie jest stanowisko takich jednych z
    towarzystwa plaskiej ziemi.

    Nie jestem tego na 100% pewien ale wg teorii Einsteina grawitacja faktycznie nie
    istnieje, jest tylko siłą pozorną wynikającą z zakrzywienia czasoprzestrzeni. Tak
    samo jak siła odśrodkowa nie istnieje, jest siłą pozorną wynikającą z bezwładności.

  • 6. Data: 2017-11-11 11:23:22
    Od: "t-1" <t...@t...pl>

    Użytkownik <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Przedmioty spadaja bo po prostu sa ciezkie.
    Czy to nie jest istotą grawitacji?

  • 7. Data: 2017-11-11 14:03:22
    Od: 4...@g...com

    Musialbys spytac tych od plaskiej Ziemi.