  • 1. Data: 2017-06-30 12:27:06
    Temat: Grupa
    Od: "swiatowid" <e...@o...pl>

    Przejrzawszy zaiste piękne posty tej grupy chciałbym przypomnieć, że według
    nazwy powinna być to grupa o programistyce.

    Pozdrawiam nieprogramistów i polityczne posty. (TAK, TO DO WAS)

  • 2. Data: 2017-06-30 19:20:32
    Temat: Re: wspólnota, "niezwyciężona" wspólnota
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    że niby Kolega Profesor?

    nie wiem czy Ty wiesz kogo za europą próbujesz napierdalać...
    a no to: http://zsyp.eu/smieci/forum-2017.PNG
    u mnie zawsze jest ciekawie - wprowadziłem ograniczenie 1 posta na dobę!

    tu po prostu - też za zaleceniem europy - strzelamy sobie raz w prawo
    raz w lewo...
    ale bez obaw, na to też znalazłem sposób: http://zsyp.eu/smieci/dsmn.PNG

  • 3. Data: 2017-07-04 12:21:45
    Temat: Re: Grupa
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    swiatowid <e...@o...pl> wrote:

    > Przejrzawszy zaiste piękne posty tej grupy chciałbym przypomnieć, że według
    > nazwy powinna być to grupa o programistyce.

    I co poradzisz? Próba polemiki z którymś z tych oszołomów jest jak gra
    z gołębiem w szachy. Nieważne jak dobrze będziesz grał, gołąb i tak
    przewróci pionki, narobi na szachownicę i będzie się puszył, że wygrał.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 4. Data: 2017-07-04 16:31:42
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 4 Jul 2017 10:21:45 +0000 (UTC), Adam Wysocki wrote:

    > I co poradzisz? Próba polemiki z którymś z tych oszołomów jest jak gra
    > z gołębiem w szachy. Nieważne jak dobrze będziesz grał, gołąb i tak
    > przewróci pionki, narobi na szachownicę i będzie się puszył, że wygrał.

    I nazwie Cię trollem i idiotą, z którym nie ma o czym pogruchać ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2017-07-05 21:04:38
    Od: "swiatowid" <e...@o...pl>

    Śmiechłem ;D

    ~Światowid

  • 6. Data: 2017-07-06 17:07:46
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale o co chodzi, przecież to była taka idea - zbudować grupę z jednym
    wspólnym mózgiem (choć niektórzy mogli by sądzić, że chodzi o wspólną d...)?