  • 1. Data: 2010-11-19 22:19:25
    Temat: Gry Java Samsung SGH-D900I
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    Wpadł mi w ręce telefon Samsung SGH-D900I. Chciałbym wgrać i uruchomić na
    nim gry w Javie. Podobno Samsungi mają Javę domyślnie zablokowaną. Czy jest
    jakiś sposób na proste uruchomienie gier na tym telefonie? Z góry dziękuję
    wszystkim za pomoc. Pozdrawim.

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-11-19 22:41:02
    Temat: Re: Gry Java Samsung SGH-D900I
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotrek" napisał:

> [...]
    > i uruchomić na nim gry w Javie. Podobno Samsungi mają Javę
    > domyślnie zablokowaną. Czy jest jakiś sposób na proste uruchomienie

    Uruchamia się je prosto, ale metody na ich wgranie to jakaś robota agentów
    Kim Ir Sena ulokowanych u Samsunga. Tu są co zabawniejsze sposoby:
    http://samsung24.com.pl/pierwsze-kroki-wgrywanie-apl
    ikacji-java-telefonach-samsung
    Dla mniej odpornych zawsze jeszcze pozostaje www.laduj.pl.

    JoteR