  • 1. Data: 2014-04-20 19:11:21
    Temat: Gumowe nakładki na krawędź drzwi
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mam w Orlando drzwi które mają ostry kant który przy szerszym otwarciu
    może zrobic komuś punktowe uszkodzenie lakieru (i sobie). To drzwi w
    drugim rzędzie.

    Widuję na samochodach nakładki gumowe na krawędź drzwi zapewne w celu
    ochrony cudzego i swojego lakieru.

    Pytania:
    a) jak ten pasek gumy fachowo się nazywa?
    b) czy kupować w "hipermarkecie", bo chyba takowe widuje?
    c) ma to jakąs grubośc, czy jest w miarę uniwersalne i pasuje do wiekszości?
    d) to się klei? Klej niszczy lakier czy raczej się nie przejmować?

  • 2. Data: 2014-05-04 22:33:50
    Temat: Re: Gumowe nakładki na krawędź drzwi
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 20 Apr 2014 19:11:21 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    > a) jak ten pasek gumy fachowo się nazywa?

    Kedra.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 3. Data: 2014-05-05 09:37:44
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Widuję na samochodach nakładki gumowe na krawędź drzwi zapewne w celu
    > ochrony cudzego i swojego lakieru.

    Miałem kiedyś odbojniki wsuwane na krawędź drzwi. Ponieważ miały nieco
    luzu (minimalnie) to po jakimś czasie przetarły lakier swoimi
    krawędziami. Radzę zwrócić uwagę.
    Jeśli bym się kiedyś ponownie zdecydował na odbojniki, to chyba na
    przyklejane po zewnętrznej stronie drzwi (zachodzące na krawędź).

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-05-05 10:02:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Widuję na samochodach nakładki gumowe na krawędź drzwi zapewne w celu
    > ochrony cudzego i swojego lakieru.
    > Pytania:
    > a) jak ten pasek gumy fachowo się nazywa?
    Wąż ogrodowy.

    > b) czy kupować w "hipermarkecie", bo chyba takowe widuje?
    Najkorzystniej w Biedronce.

    > c) ma to jakąs grubośc, czy jest w miarę uniwersalne i pasuje do wiekszości?
    1/2" pasuje do wszystkich marek - prezentuje się tak samo dobrze w
    Fiacie 126p jak i Mercedesie klasy A.

    > d) to się klei? Klej niszczy lakier czy raczej się nie przejmować?
    Tnie się wzdłuż i wciska.

    Niemazaco :->

    Maciek

  • 5. Data: 2014-05-05 10:04:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-05-05 10:02, Maciek pisze:
    > Tnie się wzdłuż i wciska.
    Oczywiście nie trzeba ciąć wzdłuż całych 20m, chociaż jak dotnie się
    więcej, to można oblecieć wszystkie krawędzie drzwi dookoła.

    Maciek