  • 1. Data: 2010-08-15 21:07:27
    Temat: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: "sop3k" <s...@o...pl>

    Witam!

    To już chyba 3 konstrukcja silnika trochę tylko zmodyfikowanego w stosunku do
    Otto i Diesla, który ma znacznie lepszą sprawność niż to sprzedawane dziś w
    salonach na których konstrukcje wydaje się miliony.

    http://gun-engine.pl/

    Nie wiem czy to lobby, czy naprawdę stworzenie linii produkcyjnej dla silników o
    konstrukcji którą może wykonać człowiek w garażu jest, aż tak trudne? Przecież
    firma która wypuszcza taki silnik na rynek, w mgnieniu oka zdobywa jego duża
    część. Gdzie popełniam błąd w moim rozumowaniu.

  • 2. Data: 2010-08-15 21:20:52
    Temat: Re: Gun-Engine - dlaczego nikt tego nie produkuje?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-15 21:07, sop3k pisze:
> [...]
    > firma która wypuszcza taki silnik na rynek, w mgnieniu oka zdobywa jego duża
    > część. Gdzie popełniam błąd w moim rozumowaniu.

    Reveteca też nie wpuścili do produkcji a to było bardzo ciekawe cudo
    konstrukcyjne...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 3. Data: 2010-08-15 21:46:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 Aug 2010 21:07:27 +0200, sop3k wrote:
> [...]
    >firma która wypuszcza taki silnik na rynek, w mgnieniu oka zdobywa jego duża
    >część. Gdzie popełniam błąd w moim rozumowaniu.

    Bo jak znam zycie - tak naprawde ani on taki oszczedny, ani taki dobry
    jak sie konstruktorowi wydaje.

    J.

    P.S. detonacje potrafia zrobic dziure w tloku czy glowicy.

  • 4. Data: 2010-08-15 22:27:06
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 15-08-2010 21:07, sop3k pisze:
> [...]
    > Otto i Diesla, który ma znacznie lepszą sprawność niż to sprzedawane dziś w
    > salonach na których konstrukcje wydaje się miliony.

    Bezsensu cały opis.

  • 5. Data: 2010-08-16 02:14:37
    Od: "Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Bo jak znam zycie - tak naprawde ani on taki oszczedny, ani taki dobry
    > jak sie konstruktorowi wydaje.

    Oczywiście: nic na ten temat nie wiesz - ale do tępego krytykowania zawsze
    jesteś gotów... żałosny, mały ludziku.

    > P.S. detonacje potrafia zrobic dziure w tloku czy glowicy.

    Widzisz, syneczku: gdybyś poświęcił chociaż kilka minut na lekturę podanych
    Ci poprzez link w pierwszym poście informacji - to już byś wiedział, że w tej
    konstrukcji o żadnych dziurach - ani w tłoku, ani w głowicy - nie może być
    mowy. Ale Ty nie chcesz wiedzieć - i to jest Twój problem. WYŁĄCZNIE Twój -
    mnie to wali...

  • 6. Data: 2010-08-16 02:17:39
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    ______ <...@...cd> napisał(a):

    > Bezsensu cały opis.

    Żeby tak stwierdzić, to musiałbyś:

    a) Zapoznać się z tymże opisem, oraz:
    b) ...zrozumieć go.

    W Twoim wypadku nie ma mowy ani o jednym, ani o drugim - więc jaki sens ma
    ten Twój "koment"?

  • 7. Data: 2010-08-16 02:24:13
    Od: " Johnny Hooker" <j...@W...gazeta.pl>

    sop3k <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > firma która wypuszcza taki silnik na rynek, w mgnieniu oka zdobywa jego duża
    > część. Gdzie popełniam błąd w moim rozumowaniu.

    Zadaj sobie np. pytanie, dlaczego operatorzy sieci komórkowych, zamiast
    wodzić się za łby - i przechwytywać klientów konkurentom - woleli raczej
    dogadać się co do "podziału tortu". I dlaczego takie ciche porozumienia wcale
    nie są niczym niecodziennym; żadną-tam "spiskową teorią". Spiskową praktyką
    raczej.

    Czym innym jest być entuzjastą techniki, który docenia walory nowej
    konstrukcji - a czym innym właścicielem fabryki, która ma produkować...
    przede wszystkim PIENIĄDZE. Skoro ludzie kupują samochody z silnikami o
    starej konstrukcji - to właściwie czemu robić nagłe zwroty, przezbrajać
    fabryki, testować nową konstrukcję, homologować, ubiegać się o świadectwa
    bezpieczeństwa itp. itd.? Przecież sprzedaż cały czas jakoś idzie...

  • 8. Data: 2010-08-16 08:33:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 16 Aug 2010 00:14:37 +0000 (UTC), Johnny Hooker wrote:

    >Oczywiście: nic na ten temat nie wiesz - ale do tępego krytykowania zawsze
    >jesteś gotów... żałosny, mały ludziku.

    Doswiadczenie naiwny czlowieku., doswiadczenie.

    Nawiedzonych wynalazcow jest bez liku, przekonanych o doskonalosci
    wlasnego pomyslu i spisku reszty swiata.

    Jesli to jest naprawde dobre, to sie przebije.

> [...]
    >mowy. Ale Ty nie chcesz wiedzieć - i to jest Twój problem. WYŁĄCZNIE Twój -
    Alez chce, tylko autor nie chce opisac.
    Nie ma prostego linku "opis konstrukcji".

    A to co jest to mi bardzo podejrzanie wyglada.

    J.

  • 9. Data: 2010-08-16 10:23:05
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > mnie to wali...
    Ale świadectwo dajesz, że jednak nie "wali".
    Czas pokaże, czy to dobre rozwiązanie. Jak nie rynek to pseudoekolodzy zmuszą
    przemysł do weryfikacji takich rozwiązań.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/l

  • 10. Data: 2010-08-16 10:23:05