  • 1. Data: 2010-10-27 19:30:23
    Temat: [GwK] warsztat co sie zna na Hyundaiu
    Od: Barbara Bratek <k...@o...pl>

    Witam, zna ktos warsztat w Krakowie znajacy sie na Hyundaiach?
    Moze niekoniecznie specjalizujacy sie w tej marce ale znajacy, nie
    naprawiajacy usterek metoda "wymienimy/naprawimy to a noz widelec
    trafimy".
    Slyszalem juz o specu z okolic Biezanowa, moze ktos ma namiar na
    niego?

    PS.
    Chemonskiego odpada, naprawy glownie poprzez wymiany calych elementow/
    modulow i wykonywane wlasnie na zasadzie a noz uda sie trafic

  • 2. Data: 2010-10-27 19:31:32
    Temat: Re: [GwK] warsztat co sie zna na Hyundaiu
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "Barbara Bratek" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    x.googlegroups.com...
    > Witam, zna ktos warsztat w Krakowie znajacy sie na Hyundaiach?

    forum.hyundaifanklub.pl tam poszukaj.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-10-27 19:34:32
    Temat: Re: warsztat co sie zna na Hyundaiu
    Od: Barbara Bratek <k...@o...pl>

    > forum.hyundaifanklub.pl tam poszukaj.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > kml

    tam juz sprawdzalam, niczego nie polecaja tylko rowniez odradzaja
    Chelmonskiego

  • 4. Data: 2010-10-27 19:43:29
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "Barbara Bratek" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...

    > tam juz sprawdzalam, niczego nie polecaja tylko rowniez odradzaja
    > Chelmonskiego

    A opisalas dokladnie problem? Poszukaj w archiwum, znakomita wiekszosc
    rzeczy jest wywalkowana do oporu :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2010-10-27 19:44:06
    Od: "jesien" <j...@w...pl>

    > naprawy glownie poprzez wymiany calych elementow/

    tu wymieniaja cale elementy w hundaiach
    http://autobotanik.livejournal.com/16696.html#cutid1

  • 6. Data: 2010-10-27 20:00:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:34:32 -0700 (PDT), Barbara Bratek napisał(a):
    > tam juz sprawdzalam, niczego nie polecaja tylko rowniez odradzaja
    > Chelmonskiego

    No fakt, beznadziejni... w Getzu poddali się i nie potrafią zdiagnozować
    przyczyny świecenia kontrolki "check engine", a ceny mają jakby jakiegoś
    jasnowidza conajmniej zatrudniali...
    Jak coś znajdziesz, to podrzuć na grupę :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2010-10-27 20:36:05
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > jasnowidza conajmniej zatrudniali...
    > Jak coś znajdziesz, to podrzuć na grupę :)

    a może elektronikę w Hyundaiu zdiagnozuje ten gość:
    Autoelektronika- Sebastian Kitliński, Balicka 93,
    facet w europejskich markach jest na prawdę niezły, naprawił koledze zegary
    w Octavii, diagnozował elektronikę, nie wiem jak u niego rozpracowanie
    skośnookich? może warto zadzwonić?

    brat

  • 8. Data: 2010-10-27 20:54:54
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    a moze ktos na Torun jakis namiar poleci?

  • 9. Data: 2010-10-27 21:05:22
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "karkow" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >a moze ktos na Torun jakis namiar poleci?

    Z Torunia jest moderator forum, zapytaj go.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2010-10-27 22:17:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:30:23 -0700 (PDT), Barbara Bratek napisał(a):

    > Witam, zna ktos warsztat w Krakowie znajacy sie na Hyundaiach?

    A o jakiego konkretnie Hyundaia chodzi? Znam warsztat, ktory robi z
    Galloperami.

    --
    Maciek