  • 1. Data: 2009-02-03 22:54:09
    Temat: HCT TyTn II - Notatki
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Witam!

    W tym telefonie wśród oprogramowanie jest aplikacja o nazwie Notatki.
    Po jej uruchomieniu w trakcie rozmowy rejestruje ona osobę rozmówcy, nr
    telefonu, date i godzinę, a ponadto jest mozliwość robienia odręcznych
    notatek, a także włączenie rejestratorora, który nagrywa rozmowę. niestety
    wszystko trzeba włączyć ręcznie.

    Czy jest jakaś aplikacja lub metoda ustawienia telefonu, która pozwoli mi na
    uruchomienie notatek z nagrywaniem poprzez naciśnięcie programowaneo
    przycisku ? Chodzi o to żeby w wciśnięciu przycisku uaktywniła się aplikacja
    Notatki wraz z rzopoczęciem nagrywania rozmowy.

  • 2. Data: 2009-02-03 23:07:15
    Temat: Re: HCT TyTn II - Notatki
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
> [...]
    > przycisku ? Chodzi o to żeby w wciśnięciu przycisku uaktywniła się aplikacja
    > Notatki wraz z rzopoczęciem nagrywania rozmowy.

    Nie jestem pewien, jak zrobić, żeby podporządkować pod przycisk, ale
    jeśli użyjesz programu SK Schema, to pozwoli on Ci ustawić telefon tak,
    że w momencie odebrania rozmowy otworzy się aplikacja Notatki.

    Szadzik