  • 11. Data: 2018-03-03 22:49:13
    Temat: Re: HDD Hybrydowy - rekonstrukcja danych
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message
    news:p78ajj$soq$1@node2.news.atman.pl...

    > He he dobre :) obawiam się że Pszemol by nam głowy nie zawracał gdyby
    > miał backup, a tak jest w czarnej du..e ;)

    Mam backup z końca lutego zeszłego roku i zastanawiam się
    czy pliki tylko z zeszłego roku są warte tych pieniędzy :-)

  • 12. Data: 2018-03-04 00:35:32
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 01-03-2018 o 00:41, Pszemol pisze:
    > "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > Dostałem wycenę $700 USD. Ciut więcej niż "parę stówek".s

    Jeśli to razem z odszyfrowaniem danych, to jak za darmo.

    > Ile kosztuje to w Polsce?a

    Od 500 do nawet 10000 zł w zależności czy złożoności usterki.

    yabba

  • 13. Data: 2018-03-04 10:22:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-03 o 22:49, Pszemol pisze:
    > "Janusz" <j...@o...pl> wrote in message

    > Mam backup z końca lutego zeszłego roku i zastanawiam się
    > czy pliki tylko z zeszłego roku są warte tych pieniędzy :-)
    Czyli całkiem nie popłynąłeś, a czy warte swojej ceny to
    już sam musisz ocenić. Ja bym próbował poszukać taki używany
    za parę zł i przełożyć elektronikę, sam to robiłem kilka razy jak mi
    seagaty padały,
    ale to dawno było.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-03-04 11:00:15
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A tak z ciekawości: czy w buforze półprzewodnikowym dysków hybrydowych przechowywane
    są po wyłączeniu dysku jakiekolwiek dane?

    -----

  • 15. Data: 2018-03-04 11:09:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2018 11:00:15 +0100, ń napisał(a):
    > A tak z ciekawości: czy w buforze półprzewodnikowym dysków hybrydowych
    przechowywane są po wyłączeniu dysku jakiekolwiek dane?
    > -----
    bufor NAND plus talerze?

    Jakby nie mialy byc przechowywane, to po co flash by dawali.

    Ale ... moze po prostu da sie ten cache odlaczyc.

    J.

  • 16. Data: 2018-03-06 09:55:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-03-01 o 00:41, Pszemol pisze:
    > "JaNus" <bez@adresu> wrote in message

    > Dostałem wycenę $700 USD. Ciut więcej niż "parę stówek".
    > Ile kosztuje to w Polsce?

    Zależy od konkretnej awarii.
    Ja parę lat temu płaciłem 1300 zł. za odzyskanie ze zwykłego dysku.

  • 17. Data: 2018-03-06 09:59:32
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-03-01 o 08:18, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup

    > Jakieś 200 zł za nowy dysk, plus czas poświęcony by przywrócić dane z backupu

    Zwracam uwagę, że ten w kółko od lat powtarzany żarcik nikogo już nie śmieszy.
    Szczególnie tego, kto stracił dane.

  • 18. Data: 2018-03-06 17:07:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Mar 2018 09:55:49 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > Ja parę lat temu płaciłem 1300 zł. za odzyskanie ze zwykłego dysku.

    W jakim formacie dostałeś odzyskane dane?

    --
    Marek

  • 19. Data: 2018-03-07 10:09:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-03-06 o 17:07, Marek pisze:

    > W jakim formacie dostałeś odzyskane dane?

    W takim samym jak były, na przenośnym HDD na usb, który potem musiałem oddać.
    Chociaż były inne opcje, do dogadania ogólnie.

  • 20. Data: 2018-03-07 13:48:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Mar 2018 10:09:01 +0100, robot <a...@o...pl>
    wrote:
    > W takim samym jak były, na przenośnym HDD na usb, który potem
    > musiałem oddać.
    > Chociaż były inne opcje, do dogadania ogólnie.

    Rozumiem, że jak jest partycja dm-crypt to dostanę całą partycje? Bo
    jej fragmenty nie bardzo są przydatne...

    --
    Marek