  • 1. Data: 2014-08-01 17:54:04
    Temat: HDD Regenerator + 3TB Dysk
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    zaczął padać mały dysk na USB, wiec go potraktowałem tym programem, bo
    to był HFS i chkdsk nie chciał go ruszyć. HDD.R zaraportował również, ze
    jeden z dysków podłączonych przez eSATA powinien być traktowany jako
    dysk wewnętrzny i że tak będzie po następnym restarcie komputera. dysk
    był w 100% sprawny (dysk i struktura plików NTFS również), choć dysk
    manager widział go jako niespartycjonowany 700GB. teraz po restarcie,
    ten dysk widać w tam w całości, ale również jako niepartycjonowany i co
    najgorsze nie zgłasza się w systemie, a jak już zgłosi to system mówi,
    że go trzeba sformatować, a dysk manager mówi nawet o jego inicjalizacji.
    co z tym fantem zrobić, żeby odzyskać z tego dysku dane. jakoś odbudować
    tablice plików, sektor bootujący? czym najlepiej w takiej sytuacji?
    zrobić coś innego? właśnie wczoraj wieczorem skopiowałem tam trochę
    istotnego materiału z kart pamięci i bardzo nie chciałbym się z nim
    rozstać.
    z góry dzięki za pomoc. <rs>

  • 2. Data: 2014-08-02 00:01:52
    Temat: Re: HDD Regenerator + 3TB Dysk
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
> [...]
    > innego? właśnie wczoraj wieczorem skopiowałem tam trochę istotnego materiału z
    > kart pamięci i bardzo nie chciałbym się z nim rozstać.

    zobacz testdiskiem czy da radę przywrócić partycje

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2014-08-02 01:25:19
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/1/2014 6:01 PM, X-Man wrote:
    > "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...

    > zobacz testdiskiem czy da radę przywrócić partycje

    dzięki za odpowiedź. po kolejnym restarcie system zalecił przelecenie
    dysku chkdsk. mielił nim pół dnia. ciary mi po grzbiecie chodzili jak
    widziałem co z nim robił, ale okazało się, że dane z kart z kamery, na
    których mi najbardziej zalezalo, przeżyły prawie bez żadnego uszczerbku.
    natomiast mam inne pytanie. dysk nie jest widoczny na kontrolerze eSATA
    na płycie głównej, do którego był zazwyczaj podłączony i działał mimo,
    ze w dysk managerze byl widoczny jak 700GB. teraz jednak jest widoczny
    jako 700GB ale RAW i zalecane jest jego zinicjalizowanie oraz sugestia
    konwersji do GPT. kiedy podłączam go do karty eSATA na PCI. cala
    pojemność dysku jest widoczna. pytanie, czy można dysk z danymi
    skonwertować do dysku dynamicznego bez utraty danych? <rs>

  • 4. Data: 2014-08-02 02:57:22
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/1/2014 7:25 PM, rs wrote:

> [...]
    > pojemność dysku jest widoczna. pytanie, czy można dysk z danymi
    > skonwertować do dysku dynamicznego bez utraty danych? <rs>

    jeszcze jedno. większość katalogów na tym dysku jest obecnie dostępna
    wyłącznie dla administratora. oczywiście mogę za każdym razem naciskać
    "jako administrator" albo uruchomić np. TC jako administrator, ale
    chciałbym wiedzieć dlaczego tak jest i jak to zmienić dla całego dysku.
    oczywiście użytkownicy, tego komputera maja pełny dostęp do dysku i
    wszystkich katalogów, tak to przynajmniej wygląda we właściwościach. <rs>

  • 5. Data: 2014-08-02 21:34:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-08-02 02:57, rs pisze:

> [...]
    > oczywiście użytkownicy, tego komputera maja pełny dostęp do dysku i
    > wszystkich katalogów, tak to przynajmniej wygląda we właściwościach. <rs>

    Prawym przyciskiem myszy na dysk, następnie Właściwości, Uprawnienia i
    zobacz jaki tam masz teraz "groch z kapustą". Nadaj odpowiednie
    uprawnienia ( stare jakieś długie nazwy usuń) i zawartość dysku zobaczysz.

    --
    animka

  • 6. Data: 2014-08-18 15:13:38
    Od: "tolek" <t...@n...spamu>

    "rs"

    > zaczął padać mały dysk na USB, wiec go potraktowałem tym programem

    Tu jest lektura, która daje trochę do myślenia na temat tego programu :)
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic939301-0.html

    Odłaczasz mu fizycznie dysk, a on dalej na nim coś "rzeźbi" nie sprawdzając
    czy on wogóle nadal tam jest...