  • 1. Data: 2020-04-04 20:19:18
    Temat: HDMI -> Pendrive
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jest jakiś tani szybki sposób nagrania sygnału z HDMi na pendriva, aby
    bez problemy później odtworzyć na innym TV?
    Mam dekoder od Netii. Jest gniazdo USB, to myślałem, że wetknę pena i
    gotowe.
    Ale nieeee. :-)
    Mogę ale na dysk USB (którego i tak nie mam), ale i tak nie odtworzę
    tego na komputerze ani na innym dekoderze Netii.

    Jak na razie włączyłem nagrywanie usługą, która nazywa się
    Giganagrywarka. I będzie dostępne przez 30 dni.

    Robert

  • 2. Data: 2020-04-04 21:06:44
    Temat: Re: HDMI -> Pendrive
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > Jak na razie włączyłem nagrywanie usługą, która nazywa się
    > Giganagrywarka. I będzie dostępne przez 30 dni.

    Nie po to stworzono HDMI aby można było bez problemu nagrywać filmy na
    pendrive.
    Ale skoro jest potrzeba to jest i rozwiązanie.
    Nazywa się grabber.
    np;
    https://allegro.pl/oferta/grabber-przechwytywanie-ob
    razu-hdmi-na-dysk-usb-8425372136?utm_feed=aa34192d-e
    ee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_med
    ium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=T
    V+i+Video&gclid=CjwKCAjw4KD0BRBUEiwA7MFNTcVS6kwStjs4
    bU92kc-l8Ly9_nXuwUI7XTQ3VsnqzOX7MEsxvpqBexoCTngQAvD_
    BwE

    Nie zawsze grabber jest skuteczny, sygnały są kodowane, ale i w różnej
    cenie o różnych możliwościach są grabbery.

  • 3. Data: 2020-04-04 21:54:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 21:06, t-1 pisze:

> [...]
    >

    > Nie zawsze grabber jest skuteczny, sygnały są kodowane, ale i w różnej
    > cenie o różnych możliwościach są grabbery.

    300 zł i pewności nie ma, że nagram.
    "Nagrywarka będzie świetnie współpracowała z każdym źródłem (które nie
    ma zabezpieczeń DHCP przed nagrywaniem) "

    Zapytam sprzedawcę.

    Robert

  • 4. Data: 2020-04-04 22:06:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 20:19:20 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    > Mogę ale na dysk USB (którego i tak nie mam), ale i tak nie odtworzę
    > tego na komputerze ani na innym dekoderze Netii.

    Ale co możesz?
    Podłączyć dysk USB, ale pendrive'a nie?
    W czym problem, w zasilaniu (dysk domyślnie zewnętrzne)?
    I co możesz nagrać, skoro nigdzie nie odtworzysz?
    Czy może odtworzysz tylko na tym dekoderze, na którym nagrałeś?
    To by miało sens, bo inaczej możnaby nagrywać tcpdumpem...

  • 5. Data: 2020-04-04 22:20:25
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Ale co możesz?
    > Podłączyć dysk USB, ale pendrive'a nie?
    > W czym problem, w zasilaniu (dysk domyślnie zewnętrzne)?

    dla tego sprzętu w typie nośnika, sprzęt nie obsługuje napędów z
    pamięcią Flash.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-04-04 22:23:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ale co możesz?
    > Podłączyć dysk USB, ale pendrive'a nie?

    Tak. Dysk tak, pena nie.

    > W czym problem, w zasilaniu (dysk domyślnie zewnętrzne)?

    Tego nie wiem, tak biegły w tej materii nie jestem.

    > I co możesz nagrać, skoro nigdzie nie odtworzysz?

    I oto chyba im chodzi, aby nie kopiować i oglądać na czymś innym niż
    dekoder na którym zapisano.

    > Czy może odtworzysz tylko na tym dekoderze, na którym nagrałeś?

    Z tego co czytam na stronie Netii to tak właśnie jest.
    "Nie ma również możliwości odtwarzania programów nagranych poprzez Netia
    Playera na innych urządzeniach, w tym na komputerach ani na innych
    dekoderach Netia Player."

    [...]

    Robert

  • 7. Data: 2020-04-04 22:24:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2020 21:54, Robert Wańkowski wrote:
    > 300 zł i pewności nie ma, że nagram.
    > "Nagrywarka będzie świetnie współpracowała z każdym źródłem (które nie
    > ma zabezpieczeń DHCP przed nagrywaniem) "

    Za naście dolarów na ali były małe hardwareowe pudełeczka dekodujące
    HDCP i wyprowadzajace HDMI bez kodowania. Ponoć działały znakomicie z
    wszelakimi nagrywarkami obrazu po HDMI.

  • 8. Data: 2020-04-04 22:31:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.04.2020 o 22:20, Irokez pisze:

    > dla tego sprzętu w typie nośnika, sprzęt nie obsługuje napędów z
    > pamięcią Flash.

    Mój TVSmart Samsunga wg instrukcji też nie obsługuje do nagrywania i
    timeshift penów, ale, ze nie umie czytać tej instrukcji to o tym nie wie
    i od zawsze nagrywa.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2020-04-04 22:32:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Tak. Dysk tak, pena nie.

    sprawdzałeś?
    --
    Czarek

  • 10. Data: 2020-04-04 23:15:54

    Sat, 4 Apr 2020 20:19:18 +0200, w <5e88cfa0$0$545$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Mogę ale na dysk USB (którego i tak nie mam), ale i tak nie odtworzę
    > tego na komputerze ani na innym dekoderze Netii.

    Co więcej -- nie odtworzysz na żadnym innym dekoderze oprócz tego na którym
    było nagrywane.
    W TV Panasonica nie odtworzysz nawet na innym identycznym telewizorze.

    Chyba pozostaje ci magiczne pudełko (o którym ci już wspomniano), albo TV z
    crackowanym software.