  • 11. Data: 2020-04-04 23:29:41
    Temat: Re: HDMI -> Pendrive
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 22:32, Czarek pisze:

    > sprawdzałeś?

    Tak, sprawdzałem. Nie widzi żadnych urządzeń USB, pomimo,że wetknięty.

    Robert

  • 12. Data: 2020-04-04 23:41:45
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 04/04/2020 21:24, heby wrote:

    > Za naście dolarów na ali były małe hardwareowe pudełeczka dekodujące
    > HDCP i wyprowadzajace HDMI bez kodowania. Ponoć działały znakomicie z
    > wszelakimi nagrywarkami obrazu po HDMI.

    praktycznie każdy splitter to robi.

    c.

  • 13. Data: 2020-04-04 23:52:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/04/2020 23:41, Cezar wrote:
    > praktycznie każdy splitter to robi.

    Z opisów w necie wynikało że nie każdy. Dlatego tylko ostrzegam że
    niektóre mają opisane wprost w opisie a inne nie. Może warto kupić nie
    byle jaki tylko taki który się tym chwali.

  • 14. Data: 2020-04-05 00:24:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 23:41, Cezar pisze:

    > praktycznie każdy splitter to robi.

    Czyli takie coś?

    https://allegro.pl/oferta/spliter-sygmalu-hdmi-rozdz
    ielacz-na-2-porty-hd-7518889195

    Robert

  • 15. Data: 2020-04-05 00:28:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Robert, musisz zdjąć kodowanie HDCP inaczej nie ruszy. nie testowałem
    tych pudełeczek ale generalnie celuj w aliexpress i jak TAM znajdziesz
    to szukaj tego samego w Polsce by szybciej kupić.

  • 16. Data: 2020-04-05 10:12:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 04.04.2020 o 23:15, r...@k...pl pisze:

    > Co więcej -- nie odtworzysz na żadnym innym dekoderze oprócz tego na którym
    > było nagrywane.
    > W TV Panasonica nie odtworzysz nawet na innym identycznym telewizorze.
    >
    > Chyba pozostaje ci magiczne pudełko (o którym ci już wspomniano), albo TV z
    > crackowanym software.

    Są też programy do wyciągania wideo z tych telewizorowych zakodowanych
    plików. Kiedyś się takim bawiłem i pliki samsunga umiało.

    MJ

  • 17. Data: 2020-04-05 13:23:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-05 o 10:12, Michal Jankowski pisze:
    > (...)
    > Są też programy do wyciągania wideo z tych telewizorowych zakodowanych
    > plików. Kiedyś się takim bawiłem i pliki samsunga umiało.

    Coś więcej?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2020-04-05 13:37:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 05.04.2020 o 13:23, Adam pisze:

    > Coś więcej?

    W googlu jest sporo. Zasadniczo - w starszych samsungach było to proste
    na podstawie samej zawartości dysku. Od serii E trzeba zrootować
    telewizor żeby wyciągnąć z niego klucz.

    MJ

  • 19. Data: 2020-04-05 17:36:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-05 o 13:37, Michal Jankowski pisze:

    > W googlu jest sporo. Zasadniczo - w starszych samsungach było to proste
    > na podstawie samej zawartości dysku. Od serii E trzeba zrootować
    > telewizor żeby wyciągnąć z niego klucz.

    Ja mam Q60R i na razie nie znalazłem rozwiązania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2020-04-06 19:14:19
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2020 14:54:53 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    razu-hdmi-na-dysk-usb-8425372136?utm_feed=aa34192d-e
    ee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_med
    ium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_RTV+i+AGD&ev_adgr=T
    V+i+Video&gclid=CjwKCAjw4KD0BRBUEiwA7MFNTcVS6kwStjs4
    bU92kc-l8Ly9_nXuwUI7XTQ3VsnqzOX7MEsxvpqBexoCTngQAvD_
    BwE

    > 300 zł i pewności nie ma, że nagram.
    > "Nagrywarka będzie świetnie współpracowała z każdym źródłem (które nie
    > ma zabezpieczeń DHCP przed nagrywaniem) "
    >
    > Zapytam sprzedawcę.

    Kupilem kiedys takie pudelko i odpowiedni firmware ignorowal hdcp. Zgralem wszystko
    co trzeba z dekodera telewizji.

    Niestety bylo to dawno wiec musisz sobie na forach odpowiednich popytac ktory
    aktualnie jest taki niedorobiony i hdcp nie obsluguje ;)