  • 41. Data: 2020-04-09 23:38:06
    Temat: Re: HDMI -> Pendrive
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-04-09 o 21:28, Janusz pisze:
    > aby to obejść wystarczy byle dekoder DVBT np wiva, tam nagrywanie jest
    > niekodowane na usb i można sobie na kompa przegrać.
    A o tym nie pomyślałem, program był właśnie z naziemnej.
    A na razie ma go w Netiańskiej chmurze przez 30 dni.

    Robert

  • 42. Data: 2020-04-10 14:05:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Tyle że nagrywanie w TV to tylko z anteny, tak mam w panasonicu, aby to
    > obejść wystarczy byle dekoder DVBT np wiva, tam nagrywanie jest
    > niekodowane na usb i można sobie na kompa przegrać.

    Q60R nagrywa zarówno z anteny jak i z obu gniazd satelitarnych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 43. Data: 2020-04-10 14:16:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-10 o 14:05, Adam pisze:

    > Q60R nagrywa zarówno z anteny jak i z obu gniazd satelitarnych.
    Czyli nadal jakby antena, ja miałem na myśli hdmi gdzie mam kilka wejść
    i ich nie ma z nich jak nagrać.

    --
    Janusz