  • 1. Data: 2015-08-20 20:46:01
    Temat: HDMI - aktywne sygnały - co można wyciąć?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Które kabelki/piny w kablu HDMI można spokojnie usunąć aby szła tylko
    transmisja obraz + dźwięk z dekodera satelitarnego do TV?

    Mam problem z ARC między TV Samsunga a amplitunerem Yamahy - działa
    dopóki nie podłączę do TV dekodera polsatu HD5500.
    Wraz z włączeniem TV włącza się amplituner, TV przełącza się na wyjście
    ARC, ale dźwięku nie ma w amplitunerze. Muszę wyłączyć całkowicie z
    prądu dekoder, włączyć TV i jak już się przełączy na amplituner i pojawi
    dźwięk, wtedy dopiero mogę włączyć dekoder do prądu i uruchomić.... i
    gra do kolejnego wyłączenia TV w stand-by.
    Kombinacje z innymi gniazdami HDMI w TV nie pomagają, amplituner
    podłączony prawidłowo pod HDMI-ARC, kable HDMI testowałem trzy różne,
    różnych producentów.

    --
    Irokez