  • 1. Data: 2018-12-03 00:31:25
    Temat: HDMI ustalanie predkosci pomiedzy urzadzeniami?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Mam ja ci projektor 3D połączony z odtwarzaczem BD(BDP) 3D w dość
    skomplikowany (ale tez bez przesady) sposób. Idzie to tak:
    BDP-Splitter-transmiterA~(bezprzewodowo)~transmiterB
    -projektor.

    Wczoraj dopadło mnie coś takiego, że BDP przestał widzieć projektor jako
    urządzenie 3D (z 2D bez problemu). Namęczyłem się z tym solidnie,
    włą/wyłaczałem ww. w różnych kolejnościach a i tak była d. Skończyło się
    wyciąganiem i wkładaniem wtyczek i to chyba pomogło.

    Jest to o tyle egzotyczne, że owszem, wcześniej kłopoty się zdarzały,
    ale zawsze to było wszystko lub nic, a nie że 2D działa jak nalezy, ale
    3D już nie. 3D wymaga dużo większej przepustowości i tak trochę
    wyglądało to jak per analogia 10/100/1000 base, gdzie urządzenia
    ustalają sobie protokół w tym też zdaje się w zalezności od jakości
    kabla (połączenia). Czy przy hdmi jest też coś podobnego?

    --
    Marcin