    From: merfCBR <macko2796@_NOSPAM_gmail.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: HONDA CBR 600f3- problem z dowodem
    Date: Mon, 12 Jan 2015 07:37:20 +0000 (UTC)

    Witam !
    W sierpniu minionego roku zakupiłem uszkodzoną Honde Cbr 600 f3.Jest to
    moja pierwsza przygoda z motorem o tej pojemności.Motor miał wypadek w
    kwietniu 2014 roku i od tego momentu aż do dnia dzisiejszego nie
    przejechał ani kilometra, baa ani razu nie był odpalany.Do samego remontu
    będe miał osobne pytania,natomiast mam kilka innych,odnoszących się raczej
    do samych papierów.W momencie wypadku zabrany został dowód rejestracyjny
    pojazdu.Zapewne leży teraz w wydziale komunikacji, w którym maszyna była
    rejestrowana.Nie mam natomiast papieru wydanego przez policję,który
    upoważnia do odbioru dowodu.Wstyd się przyznawać ale najprawdopodobniej
    gdzieś go zgubiłem:)Mam umowę kupna-sprzedaży,kartę pojazdu oraz jeszcze
    przez miesiąc ważne OC.
    Czy w takim razie muszę płacić OC skoro policja dokonała konfiskaty?Jakie
    powinienem podjąć ruchy w kierunku odzyskania dowodu rejestracyjnego?
    Proszę o pomoc w mojej pokręconej sprawie.Pozdrawiam :)